IpswichPengubah kuasa 33kVKesalahan dan penyelesaian biasa

  • masa pelepasan:2022-06-07 15:24:02
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:389
  • Penerangan pantas:

    Ipswich, sambungkan hubungan isyarat data relay kereta dengan litar penggera, hubungan tarik-masuk dengan litar pembukaan, dan l

Kandungan artikel
sambungkan hubungan isyarat data relay kereta dengan litar penggera, hubungan tarik-masuk dengan litar pembukaan, dan laraskan nilai perlindungan yang berlebihan.

Penukar jenis kering

IpswichPada masa itu, hanya beberapa syarikat di China boleh menghasilkan pengubah tenaga tinggi kV, dan bahagian pasar pengubah tenaga tinggi pada dasarnya monopoli oleh pemimpin luar negeri.

Apabila ujian muatan penuh dilakukan dan semuanya normal, muatan boleh disambung.

GwogovOperasi pengubah tenggelam minyak

Langkah pertama dalam pengiraan proses gelombang keseluruhan adalah untuk menghitung parameter as as Internet seperti induktan, kapasitas dan penentang. Ketepatan parameter asas tersebut merugikan hasil pengiraan keseluruhan proses gelombang. Untuk pengiraan induktan, model yang baik adalah model kuat bagi lajur inti penukar tak terbatas, tetapi terdapat banyak kaedah pengiraan.

Apabila kita menggunakan pengubah yang ditenggelamkan minyak, kita semua tahu bahawa ia berfungsi dengan bantuan minyak. bagaimana jika pengubah yang ditenggelamkan minyak terbakar? Apa tindakan lawan yang harus kita lakukan?


IpswichPengubah kuasa 33kVKesalahan dan penyelesaian biasa



Seluruh proses menggantung inti pengubah jenis kering lebih kritik, dan terdapat banyak situasi yang inti penggantung pengubah jenis kering mesti memberi perhatian istimewa kepada. Oleh itu, inti penggantung pengubah jenis kering mesti dilakukan mengikut perkara-perkara di atas,IpswichKehilangan piawai pengubah jenis kering, untuk mempromosikan keselamatan pengubah jenis kering!

Pembuat pengubah berkata pemilihan patut dilakukan mengikut persekitaran aplikasi pengubah jenis kering. Untuk persekitaran ekstrim,IpswichPengubah penutup minyak yang tertutup sepenuhnya, lem resin epoksi patut digunakan untuk menuangkan pengubah jenis kering. Kerana persekitaran semacam ini tidak perlu memanaskan pengubah jenis kering, ia boleh beroperasi segera. Namun, untuk persekitaran aplikasi umum pengubah jenis kering kelas H boleh digunakan.

Garis kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a, fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning, hijau dan merah papan terminal pengubah. Garis sifar akan disambung ke garis sifar neutral voltaj pengubah, dan wayar mendarat, kasing pengubah dan titik pengubahnya akan disambung satu sama lain. Pada masa biasa, wayar tanah dan wayar sifar dipimpin oleh wayar neutral pengubah. (contohnya, kotak pengubah akan sepadan dengan tanda wayar tanah shell dan disambung satu sama lain). Semak garis input dan output untuk pastikan ia sesuai dan tepat.

Cipta kecerdasan(I) jarak antara kontor luaran kV dan dibawah pengubah jenis kering dan kereta pelindung atau dinding halaman sekeliling harus mempertimbangkan kesehatan pengangkutan dan perbaikan pengubah jenis kering, dan jarak tidak akan kurang dari m; Pada sudut dengan operasi sebenar, ruang lebih dari m akan disimpan; Jika pagar logam dipilih, pagar logam akan dibawah dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

(III) pengubah jenis kering KVA dan dibawah boleh dipasang pada tiang. Jarak antara hujung bawahnya dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m; Jarak antara bahagian listrik dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m.

Garis kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a, fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning, hijau dan merah papan terminal pengubah. Garis sifar akan disambung ke garis sifar neutral voltaj pengubah, dan wayar mendarat, kasing pengubah dan titik pengubahnya akan disambung satu sama lain. Pada masa biasa, wayar tanah dan wayar sifar dipimpin oleh wayar neutral pengubah. (contohnya,IpswichTiga pengubah kuasa angin, kotak pengubah akan sepadan dengan tanda wayar tanah shell dan disambung satu sama lain). Semak garis input dan output untuk pastikan ia sesuai dan tepat.


IpswichPengubah kuasa 33kVKesalahan dan penyelesaian biasa



oscilasi pengubah jenis kering diselesaikan dengan melaksanakan platform pemadam getah pada pengubah jenis kering dan melaksanakan pengurusan pengurangan getah frekuensi rendah yang boleh mengawal oscilasi di bawah .%, dan solusi pengurangan getaran dibuat di jambatan kabel.

Bagaimana untuk membuat minyak untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak?

Bagaimana untuk mengurangi kegagalan pengubah jenis kering?

IpswichGuna bahan serat untuk menutup bolt untuk mencapai tujuan mengawal kebocoran. Yang lain ialah untuk memadam bolt (kacang), memadam pemindah filem biru Fushi di permukaan, kemudian ketat selepas memadam bahan-bahan mentah di permukaan. Selepas kering, tujuan rawatan boleh dicapai.

Menurut keadaan retak, wayar besi galvanized boleh ditembak ke dalam kebocoran atau dicabut dengan palu. Kemudian bersihkan titik kebocoran dengan toluene dan menguncinya dengan bahan-bahan mentah. Mata penutup pasir boleh ditutup dengan bahan-bahan mentah segera.

Pengubah kuasa

CaaguazuMaklumat produk lain
  • BalbrigganPenghasilan jambatan naikEnsiklopedia terminologi industri

    BalbrigganPenghasilan jambatan naikEnsiklopedia terminologi industri

  • Evry pada SeineJembatan penerbangan hidraulik bergerakKategori aplikasi dan kaedah pemasangan

    Evry pada SeineJembatan penerbangan hidraulik bergerakKategori aplikasi dan kaedah pemasangan

  • Evry pada SeinePlatform mengangkat bergerak sendiriCiri industri

    Evry pada SeinePlatform mengangkat bergerak sendiriCiri industri

  • Evry pada SeineLift tahap tetapDi mana kelebihan utama

    Evry pada SeineLift tahap tetapDi mana kelebihan utama

  • ManicaraguaNameTempat penggunaan

    ManicaraguaNameTempat penggunaan

  • TulsaLif rumah.Apakah prosedur penyelenggaraan dan penyelenggaraan

    TulsaLif rumah.Apakah prosedur penyelenggaraan dan penyelenggaraan

  • TulsaPlat besi jambatan naikTidak konvensional

    TulsaPlat besi jambatan naikTidak konvensional

  • PhoenixJembatan penerbangan hidraulik elektrik tetapFaktor yang mempengaruhi penggunaan

    PhoenixJembatan penerbangan hidraulik elektrik tetapFaktor yang mempengaruhi penggunaan

  • segera:Peringatan: Maklumat IpswichPengubah kuasa 33kVKesalahan dan penyelesaian biasa memberi anda IpswichPengubah kuasa 33kVKesalahan dan penyelesaian biasa oleh syarikat kami, perkhidmatan IpswichPengubah kuasa 33kVKesalahan dan penyelesaian biasa dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk IpswichPengubah kuasa 33kVKesalahan dan penyelesaian biasa, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian IpswichPengubah kuasa 33kVKesalahan dan penyelesaian biasa. IpswichPengubah kuasa 33kVKesalahan dan penyelesaian biasa di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di IpswichPengubah kuasa 33kVKesalahan dan penyelesaian biasa, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!