La LiguaAplikasi pengubah jenis keringPeluang baru untuk pembangunan

  • masa pelepasan:2022-06-29 20:04:01
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:387
  • Penerangan pantas:

    La Ligua,Kerosakan pemburukan pengisihan inti pengubahSebelum aplikasi, bekas pengumpulan akan dibersihkan dengan bensin kenderaa

Kandungan artikel

Kerosakan pemburukan pengisihan inti pengubah

Sebelum aplikasi, bekas pengumpulan akan dibersihkan dengan bensin kenderaan, kemudian dicuci dengan air tap sehingga ia tidak alkalin, dan air boleh dibahagikan secara evenly dari botol, kemudian dibersihkan dengan air bersih untuk banyak kali. bekas pengumpulan bersih akan dikeringkan dalam oven kering [UNK]. Selepas pendinginan, topi botol akan ditutup dengan ketat dan tidak dapat dibuka sebelum aplikasi.

La LiguaPeralatan ini boleh menghapuskan kekurangan yang ditemui dalam pemeriksaan patroli, membersihkan kotak perlindungan air porcelain, membuang dan menggantikan pad kulit retak atau kering, memeriksa dan ketat nod, mengisi minyak dengan minyak kurang, memeriksa dan menggantikan gel silica topeng bernafas, dll.

Pembuat pengubah kuasa

Ch"in-huang-taoPengubah kuasa milik peralatan elektrik yang relatif kekal, dan kita tidak boleh mengabaikannya dalam aplikasi sehari-hari. masalah umum konduktor pengubah kuasa, pembetulan pengubah kuasa dan penyunting kuasa pengubah kuasa adalah dianalisis di bawah:

Penukar jenis kering terdiri dari dua resisten pembuluhan, yang menghasilkan empat kumpulan kabel: & ldquo; Y[UNK]y”[UNK]& ldquo; Dy”& ldquo; Y[UNK]d” Dan & ldquo; D[UNK]d”. Di China, semua tanda tidak akan ditangkap. Jika ada wayar neutral, huruf N akan ditambah selepas huruf y Inggeris. N menunjukkan bahawa garis neutral mempunyai wayar pendaratan pengubah. Kumpulan kabel Yn. Apabila UAB meliputi UAB,La LiguaPerformance of dry type transformer, tangan minit menunjuk ke & ldquo; ” Dalam kumpulan wayar baru guna & ldquo; ” menunjukkan.

Kawalan dan tindakan pencegahan kebisingan bagi pengubah jenis kering


La LiguaAplikasi pengubah jenis keringPeluang baru untuk pembangunan



Isolasi konduktor pengubah kuasa adalah bahagian utama pengisihan dalaman. Beberapa konduktor patut melewati tengah koil elektromagnetik, atau diantara koil elektromagnetik, tongkat besi dan dinding tangki minyak kereta. Oleh itu, perlu memastikan bahawa jenis konduktor ini mempunyai kekuatan pemampatan isolasi yang cukup, iaitu ruang izolasi.

Mengukur dengan tepat kebelakangan setiap fasa angin dan melakukan pengukuran. Jika ada perbezaan besar, ia adalah kesalahan umum angin. Kemudian melakukan pemeriksaan penampilan inti besi, dan kemudian mengukur dengan tepat penentang izolasi antara cip dengan kaedah tekanan AC dan galvanometer. Jika kerosakan tidak besar, cat bahagian yang rosak.

Jika penukar yang ditenggelamkan minyak dibakar oleh penutup penukar, apabila penukar yang ditenggelamkan minyak gagal, sisi bawah penukar akan dibuka dan sebahagian yang sesuai akan diletakkan. Apabila penukar yang ditenggelamkan minyak terbakar, minyak tidak boleh dilepaskan untuk menghindari kejadian penukar yang ditenggelamkan minyak. At the same time, use detection equipment to put out the fire immediately. Untuk tidak mengembangkan bahaya,La LiguaBerapa banyak muatan pengubah jenis kering yang dibenarkan, pasukan kebakaran mesti diberitahu.

Jabatan KewanganPasukan pengubah kuasa

Dalam kehidupan sehari-hari tertentu, pengubah yang ditenggelamkan minyak dilepaskan keluar dalam bentuk gelombang. Gelombang ini seperti gelombang. Ia juga jenis tenaga kinetik. Sebenarnya tinggi gelombang pengubah terbenam minyak juga menunjukkan saiz tenaga kinetik. Secara umum, sistem automatik komputer digunakan untuk mengawal panjang gelombang dan frekuensi gelombang elektromagnetik. Semakin panjang gelombang cahaya, semakin besar kuasa output. Sebaliknya, ia sangat kecil.

Terdapat banyak kumpulan sambungan pengubah jenis kering,La LiguaHarga pengubah jenis kering diulang, apa kumpulan pengubah jenis kering? How to carry out the connection? Atau dengan pembuat pengubah jenis kering untuk melaksanakan program rangkaian asas untuk memperkenalkannya.


La LiguaAplikasi pengubah jenis keringPeluang baru untuk pembangunan



Apa alasan untuk mematikan pengubah kuasa?

Perbaikan kualitiDalam keadaan biasa, operasi sebenar pengubah yang ditenggelamkan minyak akan dilakukan oleh staf pengurus operasi di lokasi dan pemeliharaan. Dalam satu minggu dari operasi yang tersambung dengan grid, staf pengurus operasi dan pemeliharaan akan meningkatkan julat pemeriksaan keselamatan pengubah, dan segera berkomunikasi dan menghubungi staf projek di lokasi dalam kes mana-mana masalah, untuk memastikan operasi yang boleh dipercayai dan stabil mesin dan peralatan.

Semasa operasi pengubah, nilai perlahan wayar mendarat akan diukur dengan tepat setiap dua tahun.

Apabila pembuat sampel pengubah kuasa dari tangki minyak kereta, selepas membuka penutup penutup, gunakan penutup karet yang bersih dan kering ke minyak. Pada masa yang sama, tekan paip cabang dengan ibu jari anda, dan lepaskan ibu jari anda untuk memasukkan minyak ke dalam paip,

La LiguaSebelum impuls tiada muatan ditutup, penukar mesti ditempatkan selama jam, dan kursi yang naik dan lengan yang bertentangan dengan air dipasang dengan plug ventilasi mesti tergelincir pada masa.

Guna bahan serat untuk menutup bolt untuk mencapai tujuan mengawal kebocoran. Yang lain ialah untuk memadam bolt (kacang), memadam pemindah filem biru Fushi di permukaan kemudian ketat selepas memadam bahan-bahan mentah di permukaan. Selepas kering, tujuan rawatan boleh dicapai.

Kerosakan pemburukan pengisihan inti pengubah

CaaguazuMaklumat produk lain
  • KazincbarcikaHarga platform pemberontak jenis keretapi panduanPengenalan standard pemeriksaan sebelu

    KazincbarcikaHarga platform pemberontak jenis keretapi panduanPengenalan standard pemeriksaan sebelu

  • KazincbarcikaHarga lif kecil rumah tanggaAdakah pertumbuhan permintaan pasaran adalah kenyataan atau

    KazincbarcikaHarga lif kecil rumah tanggaAdakah pertumbuhan permintaan pasaran adalah kenyataan atau

  • Villa BisonoPengubah 220 kVApa pengetahuan

    Villa BisonoPengubah 220 kVApa pengetahuan

  • LancePlatform hidraulik tetapStatus aplikasi sebenar persekitaran

    LancePlatform hidraulik tetapStatus aplikasi sebenar persekitaran

  • LanceKllimping bimbitKaedah penilaian rancangan pelaburan

    LanceKllimping bimbitKaedah penilaian rancangan pelaburan

  • Baile Atha LuainJembatan penerbangan tetap hidraulikSerlahkan standard profesional

    Baile Atha LuainJembatan penerbangan tetap hidraulikSerlahkan standard profesional

  • Baile Atha LuainHarga untuk membuka jembatan naik bimbitLangkah berjaga-jaga untuk penggunaan dan pe

    Baile Atha LuainHarga untuk membuka jembatan naik bimbitLangkah berjaga-jaga untuk penggunaan dan pe

  • Baile Atha LuainHarga lif rumah tangga 5 tingkatAnda dialu-alukan untuk membeli

    Baile Atha LuainHarga lif rumah tangga 5 tingkatAnda dialu-alukan untuk membeli

  • segera:Peringatan: Maklumat La LiguaAplikasi pengubah jenis keringPeluang baru untuk pembangunan memberi anda La LiguaAplikasi pengubah jenis keringPeluang baru untuk pembangunan oleh syarikat kami, perkhidmatan La LiguaAplikasi pengubah jenis keringPeluang baru untuk pembangunan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk La LiguaAplikasi pengubah jenis keringPeluang baru untuk pembangunan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian La LiguaAplikasi pengubah jenis keringPeluang baru untuk pembangunan. La LiguaAplikasi pengubah jenis keringPeluang baru untuk pembangunan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di La LiguaAplikasi pengubah jenis keringPeluang baru untuk pembangunan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!