IllapelBagaimana untuk memilih pengubah kuasaApa kelebihannya

  • masa pelepasan:2022-06-30 10:04:03
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:340
  • Penerangan pantas:

    Illapel,Penghakiman cacat pengubah kuasaSebelum dan selepas mengambil sampel bersihkan periferi port sampel dengan kain bersih a

Kandungan artikel

Penghakiman cacat pengubah kuasa

Sebelum dan selepas mengambil sampel bersihkan periferi port sampel dengan kain bersih atau tanpa rambut.

IllapelPenukar jenis kering, peralatan elektrik statik,IllapelPiawai pembuangan sebahagian untuk pengubah jenis kering, digunakan untuk mengubah semasa AC (semasa) nilai piawai tertentu ke jenis lain atau beberapa jenis voltaj kerja (semasa) dengan frekuensi yang sama dan nilai piawai yang berbeza. Menurut data pemeriksaan pengumpulan pengawasan kuartal ketiga tahun lepas yang dibebaskan oleh AQSIQ, diantara jenis komoditi pengubah jenis kering yang dihasilkan oleh penghasil di provinsi dan daerah bandar di seluruh negara, jenis komoditi ditemukan tidak konsisten dengan persediaan spesifikasi yang berkaitan, dengan kadar persetujuan %& ldquo; Kebanyakan hasil ini menunjukkan tahap kualiti industri pengubah jenis kering China pada tahap ini.

Minyak dalam mesin dan peralatan tangki penyimpanan minyak secara umum akan berdiri selama jam sebelum mengambil sampel; Apabila mengambil sampel pada pengubah kuasa dalam operasi, ia tidak perlu diam.

ChigorodoApabila sampel minyak digunakan, spesifikasi teknikal keselamatan dan keselamatan api di tempat akan dilaksanakan secara ketat.

Solusi pengurangan getaran jambatan kabel adalah untuk mengubah sambungan keras antara jambatan bas dan pengubah jenis kering, dan solusi pengurangan getaran dibuat di jambatan kabel.

Permukaan flange tidak sama, bolt ketat terlepas dan proses pemasangan dan pemprosesan salah,IllapelPerformance of dry type transformer, sehingga bolt tidak ketat dengan baik, menghasilkan kebocoran minyak.


IllapelBagaimana untuk memilih pengubah kuasaApa kelebihannya



Sebelum tiada kesan muatan ditutup, dan sirkuit isyarat data relay kenderaan uap akan disambung secara sementara dengan sirkuit tarik-masuk.

Kaedah sentuhan tangan untuk pemeriksaan pengubah

Syarikat pengubah jenis kering

KepercayaanKaedah dan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa

Keras besi pengubah kuasa terbuat dari kerusi ferrit tergulung panas berkualiti tinggi, yang dikumpulkan pada antaramuka berbilang langkah darjah. Permukaan ditutup dengan penutup kabel melekat resin epoksi, yang menentang kerosakan dan kerosakan, dan mempunyai pengisihan bunyi dan pengurangan bunyi.

Performasi dan parameter utama komposit logam umum, pelbagai proses penywelding dan mesin dan peralatan, perawatan persiapan plat besi tebal, proses penyosongan, proses produksi dan penghasilan dan standar kualiti tangki minyak kereta risir, sambungan dan tangki penyimpanan minyak,IllapelPengubah bekalan kuasa, ujian kebocoran penywelding dan teknologi NDT, proses perawatan permukaan dan standar kualiti, tembaga, Proses produksi dan piawai kualiti perisai aluminium; Proses penyisihan besi setelan badan, proses pemasangan wayar, penyelesaian kekeringan badan dan proses penyelesaian minyak pengubah kering, penyemburan minyak pompa vakum, proses pemasangan umum, ujian kebocoran dan proses pengesan kebocoran dan standar kualiti. Parameter prestasi pakaian kerja kunci, mesin dan peralatan setiap aliran proses; Persekitaran kerja semulajadi pada dasarnya diatur.


IllapelBagaimana untuk memilih pengubah kuasaApa kelebihannya



Bunyi, menyebabkan penghalang sirkuit pendek. Jika tidak dikendalikan dengan betul, ia akan menyebabkan kerosakan besar.

Mari kita lihat.Keras besi pengubah kuasa terbuat dari kerusi ferrit tergulung panas berkualiti tinggi, dan mempunyai pengisihan bunyi dan pengurangan bunyi.

Peralatan induktif sekunder di stesen pengedaran (seperti pengubah, pengubah tensi, reli kenderaan, AC, dll.), semua bekerja secara biasa. Menurut semasa AC, inti pengubah resisten angin akan mengeluarkan bunyi "buzzing and buzzing" dengan irama yang sama dan nada tertentu. Staf operasi pengubah seharusnya memahami dan menangkap ciri-ciri bunyi, dan akan ada bunyi dan bahkan "crackling" dalam kes kegagalan peralatan umum& rdquo; Bunyi memuat dan membuang boleh membedakan generasi dan ciri-ciri perisian biasa cacat menurut undang-undang muzik dan perubahan bunyi apabila segala-galanya normal dan tidak normal.

Apakah mod kawat pengubah jenis kering?

IllapelSelepas ujian, sambungkan hubungan isyarat data relay kereta dengan litar penggera, hubungan tarik-masuk dengan litar pembukaan, dan laraskan nilai perlindungan yang berlebihan.

Pembuat pengubah kuasa

Apabila ujian muatan penuh dilakukan dan semuanya normal, muatan boleh disambung.

CaaguazuMaklumat produk lain
  • Lexington-FayettePlatform penangkapan hidraulik gunting bergerak sendiriPenghakiman dan penyelarasan

    Lexington-FayettePlatform penangkapan hidraulik gunting bergerak sendiriPenghakiman dan penyelarasan

  • Lexington-FayettePlatform penangkapan hidraulik tahapApakah piawai diameter wayar

    Lexington-FayettePlatform penangkapan hidraulik tahapApakah piawai diameter wayar

  • VenezuelaPembuat pengubah minyak terjunPilih yang tepat untuk pelbagai ciri dan kegunaan

    VenezuelaPembuat pengubah minyak terjunPilih yang tepat untuk pelbagai ciri dan kegunaan

  • GilbertPlatform angkat hidraulik diletak silinderTerdapat beberapa kaedah anti karat.

    GilbertPlatform angkat hidraulik diletak silinderTerdapat beberapa kaedah anti karat.

  • GilbertJembatan naik hidraulik bergerakPengenalan kepada kemahiran pemilihan kaedah kerja rumah

    GilbertJembatan naik hidraulik bergerakPengenalan kepada kemahiran pemilihan kaedah kerja rumah

  • SergeJembatan memuatkan bekasCara mengatasi kegagalan

    SergeJembatan memuatkan bekasCara mengatasi kegagalan

  • SergePlatform penangkapan hidraulik traktifApakah kaedah untuk mengawal jumlahnya

    SergePlatform penangkapan hidraulik traktifApakah kaedah untuk mengawal jumlahnya

  • SergePlatform penangkapan jenis topi sidang aluminumApakah ciri dan skop aplikasi yang berfungsi

    SergePlatform penangkapan jenis topi sidang aluminumApakah ciri dan skop aplikasi yang berfungsi

  • segera:Peringatan: Maklumat IllapelBagaimana untuk memilih pengubah kuasaApa kelebihannya memberi anda IllapelBagaimana untuk memilih pengubah kuasaApa kelebihannya oleh syarikat kami, perkhidmatan IllapelBagaimana untuk memilih pengubah kuasaApa kelebihannya dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk IllapelBagaimana untuk memilih pengubah kuasaApa kelebihannya, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian IllapelBagaimana untuk memilih pengubah kuasaApa kelebihannya. IllapelBagaimana untuk memilih pengubah kuasaApa kelebihannya di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di IllapelBagaimana untuk memilih pengubah kuasaApa kelebihannya, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!