RashaudJenis pengubah jenis keringMari fahami 6 kesalahan biasa

  • masa pelepasan:2024-04-17 14:48:35
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:137
  • Penerangan pantas:

    Rashaud,Segel kebocoran minyakPerbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak:RashaudBanyak orang mungkin ti

Kandungan artikel

Segel kebocoran minyak

Perbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak:

RashaudBanyak orang mungkin tidak tahu banyak tentang penghasil pengubah distribusi kuasa. Sebenarnya, pengubah boleh disambungkan untuk operasi ujian selepas pemeriksaan berhati-hati sebelum pelaburan modal. Selama masa operasi ujian, titik berikut mesti diperiksa. Samada terdapat bunyi, bunyi dan getaran yang tidak normal. Sama ada ada bau yang tidak normal seperti bau kokain. Sama ada ada perubahan warna disebabkan oleh overheating sebahagian. Ventilasi tidak baik. Selain itu, kita juga perlu memperhatikan aspek berikut.

Bagaimana dengan api pengubah minyak yang ditenggelamkan?

CatakaosOleh itu dalam proses pemasangan peralatan bawah stesen, tongkat kilat patut ditetapkan mengikut situasi khusus untuk mencegah kerosakan kepada pengubah jenis kering perlindungan relay disebabkan oleh kilat. Selain itu dalam pemasangan dan proses penggunaan tongkat kilat, pilih jenis yang masuk akal tongkat kilat mengikut situasi operasi untuk menentukan bahawa mereka berada dalam situasi yang sama. Selain itu, semasa pemasangan tongkat kilat,RashaudSpesifikasi dan model pengubah bekalan kuasa,RashaudPeminat pendinginan pengubah minyak yang ditenggelamkan, pelanggan mesti menguasai kaedah kabel. Jika ada masalah dalam kabel, ia mudah menyebabkan kesalahan biasa dalam aplikasi. Jadi, pembangian penukar tenggelam minyak secara umum dibahagi ke modul berbilang, dan setiap modul digantikan dengan sirkuit yang sama, dan sirkuit kuasanya termasuk induktansi dan kapasitasi menegak, kapasitasi ke tanah atau kapasitasi antara pembangingan, Mereka juga mempunyai induktor bersama-sama antara induktor setiap modul, dan mengumpulkan rantai Internet sebagai sirkuit kuasa yang sama dengan penyesuaian minyak.

Trend pasar[UNK][UNK]“ Yn[UNK]d” Di antara mereka, menunjukkan bahawa apabila fasor tegangan kerja garis sisi utama, sebagai tangan minit,RashaudBagaimana dengan meter pengubah kotak, merujuk kepada kedudukan pada jam , fasor tegangan fasa sisi kedua adalah pada jam . iaitu, tekanan fasa UAB di sisi sekunder tertinggal darjah di belakang tekanan operasi garis utama uab (atau darjah di hadapan).

Struktur kumpulan sambungan bagi pengubah jenis kering

Operasi pengubah tenggelam minyak


RashaudJenis pengubah jenis keringMari fahami 6 kesalahan biasa



Pembuat pengubah kuasa

Standard eksekutifPengubah kuasa digunakan dalam semua jalur kehidupan

Analisis penyimpanan kuasa pengubah sentiasa berdasarkan sama ada kadar penggunaan kapasitas pengubah kurang dari nilai piawai tertentu. Samada pengubah adalah spesifikasi perlindungan persekitaran dan penyimpanan tenaga. Sebenarnya, kadang-kadang spesifikasi tersebut tidak menyimpan tenaga elektromagnetik, tetapi mengkonsumsi tenaga elektromagnetik.

Lepaskan skru inti

Rashaudkonduktor pengubah kuasa merujuk kepada garis transmisi yang menyambung antara setiap kola elektromagnetik, antara kola elektromagnetik dan paip keluar kumpulan, dan antara kola elektromagnetik dan pengubah tapak.

Kebocoran minyak dari pot porcelain dan ukuran aras minyak kaca laminat

Untuk pemasangan tongkat kilat, ia sangat mudah untuk merusak perlindungan relay di dalam dan diluar pengubah jenis kering dengan kilat. Jika ia adalah situasi yang serius, ia sangat mudah menyebabkan kemalangan api, kegagalan kuasa, kerosakan mesin dan peralatan, dll.

CaaguazuMaklumat produk lain
  • BethlehemHarga pengubah jenis kering 400KVAHad pengeluaran produk akan dikurangkan

    BethlehemHarga pengubah jenis kering 400KVAHad pengeluaran produk akan dikurangkan

  • Cinisello BalsamoPlatform penangkapan jenis gunting hidraulikPerlu mengikuti beberapa prinsip

    Cinisello BalsamoPlatform penangkapan jenis gunting hidraulikPerlu mengikuti beberapa prinsip

  • Cinisello BalsamoJembatan boarding platformPenghantaran yang baik

    Cinisello BalsamoJembatan boarding platformPenghantaran yang baik

  • JiangsuPemuatan dan membuka jembatan papan platform ForkliftPemprosesan khusus industri

    JiangsuPemuatan dan membuka jembatan papan platform ForkliftPemprosesan khusus industri

  • JiangsuPlatform angkat gerak jenis garpu guntingCara membeli yang biasa digunakan

    JiangsuPlatform angkat gerak jenis garpu guntingCara membeli yang biasa digunakan

  • JiangsuRumah rumah lift villa yang dibina sendiriKenaikan harga, prestasi luar biasa

    JiangsuRumah rumah lift villa yang dibina sendiriKenaikan harga, prestasi luar biasa

  • Ar RamHarga pengubah jenis kering 800kVAEkonomi secara beransur-ansur bergerak lebih dekat ke digita

    Ar RamHarga pengubah jenis kering 800kVAEkonomi secara beransur-ansur bergerak lebih dekat ke digita

  • VersaillesPlatform penangkapan jenis keretapi panduan hidraulikCara melakukan transformasi kawalan b

    VersaillesPlatform penangkapan jenis keretapi panduan hidraulikCara melakukan transformasi kawalan b

  • segera:Peringatan: Maklumat RashaudJenis pengubah jenis keringMari fahami 6 kesalahan biasa memberi anda RashaudJenis pengubah jenis keringMari fahami 6 kesalahan biasa oleh syarikat kami, perkhidmatan RashaudJenis pengubah jenis keringMari fahami 6 kesalahan biasa dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk RashaudJenis pengubah jenis keringMari fahami 6 kesalahan biasa, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian RashaudJenis pengubah jenis keringMari fahami 6 kesalahan biasa. RashaudJenis pengubah jenis keringMari fahami 6 kesalahan biasa di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di RashaudJenis pengubah jenis keringMari fahami 6 kesalahan biasa, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!