LapersvilleJenis pengubah jenis keringApakah masalah asas prestasi

  • masa pelepasan:2024-04-17 14:53:36
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:141
  • Penerangan pantas:

    Lapersville,Apabila ujian muatan penuh dilakukan dan semuanya normal, muatan boleh disambung.Apabila sampel minyak digunakan, spesif

Kandungan artikel

Apabila ujian muatan penuh dilakukan dan semuanya normal, muatan boleh disambung.

Apabila sampel minyak digunakan, spesifikasi teknikal keselamatan dan keselamatan api di tempat akan dilaksanakan secara ketat.

LapersvilleTransformer

Secara peringkat, peralatan mekanik yang mengurangi getaran frekuensi tinggi, seperti platform mengurangi getaran frekuensi rendah, dipasang di bawah pengubah jenis kering, yang boleh mengurangi penyebaran turun getaran pengubah jenis kering. Kemudian gantikan sambungan antara pengubah jenis kering dan bangunan teknik sekeliling, jalan, bilik pengubah jenis kering juga boleh dipotong suara dan dihiasi atau gunakan peralatan mekanik penyorban kejutan kuning elastik untuk mencegah getaran menyebar menurut sambungan yang ketat. Jika mungkin dan plat penyorban suara dan penyunting penyunting suara boleh digunakan untuk meningkatkan kapasitas penyunting suara bilik pengubah jenis kering.

AbnubPerbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak:

Penjagaan dan kerosakan pengisihan yang tidak berhati-hati

Apabila skru ekstruder inti melalui memegang inti besi penukar adalah longgar, terdapat bahagian topi skru yang tersisa pada inti besi, atau bahan logam kecil jatuh ke dalam penukar, penukar akan menghantar keluar & ldquo; Ding Ding Dang & rdquo; Or & ldquo; Panggil & hellip; Panggil & Helip& rdquo; Bunyi meniup dan & ldquo; Squeak,LapersvillePenukar jenis kering 1000kW, squeak & rdquo; Ia seperti magnet menghisap pencuci kecil, sementara voltaj bekerja, arus dan suhu pengubah semua normal. Keadaan seperti ini biasanya tidak membahayakan semua operasi normal pengubah,LapersvillePengubah jenis kering bergerak, dan boleh diselesaikan sehingga kekurangan kuasa.


LapersvilleJenis pengubah jenis keringApakah masalah asas prestasi



Operasi pengubah tenggelam minyak

Kaedah pemeriksaan visual untuk pemeriksaan pengubah

Selepas memegang bolt longgar, segel flange, dan selesaikan bolt yang mungkin akan bocor, untuk mencapai tujuan rawatan lengkap. Kekuatan bolt longgar secara ketat mengikut operasi sebenar dan teknologi pemprosesan.

OK atau tidak?Dalam kes menggunakan pengubah jenis kering, pelanggan mesti menguasai kaedah kabel. Jika ada masalah dalam kabel, ia mudah menyebabkan kesalahan biasa dalam aplikasi. Jadi, apa mod kabel pengubah jenis kering?

Perjalanan pengasingan bunyi bilik enjin utama kunci untuk perawatan pengasingan bunyi bilik pengubah jenis kering bermula dari tiga tahap: tetingkap, port ventilasi dan pertukaran udara dan permukaan jalan, silinder pengangkutan, pad pengangkutan lantai beton yang mengapung dan komoditi pengurangan bunyi dan pengurangan bunyi lain untuk mencapai kesan pengasingan bunyi.

Dari penampilan, jenis pakej berbeza. inti pengubah dan koil elektromagnetik boleh dilihat segera untuk pengubah jenis kering, dan hanya shell boleh dilihat untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak;


LapersvilleJenis pengubah jenis keringApakah masalah asas prestasi



Perhatian: dalam keseluruhan proses pemeriksaan patroli keselamatan, staf operasi di lokasi dan pengurusan penyelamatan mesti menggunakan penguji suhu atau imej panas untuk melakukan pemeriksaan sengaja pada penukar sendiri, blok terminal dan aksesori lain; Bunyi semasa operasi penukar adalah bunyi semasa simetrik. Jika bunyi ditemui abnormal, atau terdapat bunyi setempat, penyebab akan ditemui segera dan tindakan efektif tertentu akan diambil. Jika perlu, muatan boleh dikurangi atau operasi penukar boleh dihentikan.

standar kualitiPenukar tap pengubah kuasa juga akan mempunyai pengisihan yang kuat. Penukar tapak beban kV secara umum disisolasi dari tanah oleh kilang paip kertas yang dihasilkan.

Pembuat pengubah berkata pemilihan patut dilakukan mengikut persekitaran aplikasi pengubah jenis kering. Untuk persekitaran ekstrim, lem resin epoksi patut digunakan untuk menuangkan pengubah jenis kering. Kerana persekitaran semacam ini tidak perlu memanaskan pengubah jenis kering, ia boleh beroperasi segera. Namun, untuk persekitaran aplikasi umum,LapersvilleSenarai harga bagi pengubah jenis kotak 315 KVA, pengubah jenis kering kelas H boleh digunakan.

Sebelum aplikasi, bekas pengumpulan akan dibersihkan dengan bensin kenderaan, air sabun atau penyebab organik lain (seperti fosfat trisodium) kecuali nod minyak, kemudian dicuci dengan air tap sehingga ia tidak alkalin, dan air boleh dibahagikan secara evenly dari botol, kemudian dibersihkan dengan air bersih untuk banyak kali. bekas pengumpulan bersih akan dikeringkan dalam oven kering [UNK]. Selepas pendinginan, topi botol akan ditutup dengan ketat dan tidak dapat dibuka sebelum aplikasi.

LapersvilleBunyi pengubah jenis kering berasal dari

Kerana pengangkutan penukar dan konduktor tenaga tinggi tipis, penukar terputus oleh getaran (tetapi tiada peranti mendarat).

Bahan-bahan mentah Fushi biru boleh digunakan untuk ikatan, sehingga kebocoran minyak keseluruhan konektor boleh dikawal dengan kuasa besar; Jika operasi sebenar adalah selesa shell logam juga boleh diikat pada masa yang sama untuk mencapai tujuan rawatan bocor.

CaaguazuMaklumat produk lain
  • Kemudian sayaJenis pengubah kuasaMain peranan anti-kecurian

    Kemudian sayaJenis pengubah kuasaMain peranan anti-kecurian

  • JabalpurJenis pengubah kuasaTrend pembangunan adalah baik

    JabalpurJenis pengubah kuasaTrend pembangunan adalah baik

  • HowrahJulat suhu operasi pengubah jenis keringCara penyelenggaraan dan penyimpanan selepas digunakan

    HowrahJulat suhu operasi pengubah jenis keringCara penyelenggaraan dan penyimpanan selepas digunakan

  • SzentendrePembuat platform angkat hidraulikKekuatan teknologi hebat

    SzentendrePembuat platform angkat hidraulikKekuatan teknologi hebat

  • SzentendreJenis bergerak hidraulik paksi naikSudahkah anda menguasai kaedah penggunaan

    SzentendreJenis bergerak hidraulik paksi naikSudahkah anda menguasai kaedah penggunaan

  • GdyniaJembatan naik hidraulik bergerakSyarikat kekurangan dana

    GdyniaJembatan naik hidraulik bergerakSyarikat kekurangan dana

  • GdyniaPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaPrestasi dan struktur

    GdyniaPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaPrestasi dan struktur

  • GdyniaLif tahap kecilCadangan berkualiti tinggi

    GdyniaLif tahap kecilCadangan berkualiti tinggi

  • segera:Peringatan: Maklumat LapersvilleJenis pengubah jenis keringApakah masalah asas prestasi memberi anda LapersvilleJenis pengubah jenis keringApakah masalah asas prestasi oleh syarikat kami, perkhidmatan LapersvilleJenis pengubah jenis keringApakah masalah asas prestasi dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk LapersvilleJenis pengubah jenis keringApakah masalah asas prestasi, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian LapersvilleJenis pengubah jenis keringApakah masalah asas prestasi. LapersvilleJenis pengubah jenis keringApakah masalah asas prestasi di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di LapersvilleJenis pengubah jenis keringApakah masalah asas prestasi, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!