MeyrinKelayakan apa yang diperlukan untuk pasang pengubah kuasaApakah ciri struktur yang unik

  • masa pelepasan:2024-04-17 16:45:33
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:262
  • Penerangan pantas:

    Meyrin, pengubah tensi,MeyrinKandungan ujian handover bagi pengubah jenis kering, reli kenderaan, AC, dll.), semua bekerja seca

Kandungan artikel
pengubah tensi,MeyrinKandungan ujian handover bagi pengubah jenis kering, reli kenderaan, AC, dll.), semua bekerja secara biasa. Menurut semasa AC, inti pengubah resisten angin akan mengeluarkan bunyi "buzzing and buzzing" dengan irama yang sama dan nada tertentu. Staf operasi pengubah seharusnya memahami dan menangkap ciri-ciri bunyi, dan akan ada bunyi dan bahkan "crackling" dalam kes kegagalan peralatan umum& rdquo; Bunyi memuat dan membuang boleh membedakan generasi dan ciri-ciri perisian biasa cacat menurut undang-undang muzik dan perubahan bunyi apabila segala-galanya normal dan tidak normal.

Solusi bunyi pengubah jenis kering

MlandiziGaris sifar terutama digunakan dalam sirkuit kerja. Tengahan disebabkan oleh garis sifar adalah sama dengan lawan garis darab dengan arus sirkuit kerja. Kerana jarak tekanan disebabkan garis sifar tidak boleh diabaikan. Sebagai tindakan lawan untuk menjaga keselamatan hidup, ia semakin tidak dipercayai. Kabel tanah (PE): ia tidak digunakan sebagai sirkuit kerja, tetapi hanya sebagai garis penyelamatan. Guna pengesahan bumi & ldquo; ” Tengah. Apabila mesin dan peralatan penutup elektrik, arus akan segera mendarat. Walaupun ada petunjuk untuk garis PE, ia akan mendarat dari tubuh mendarat sekeliling.

Bunyi pengubah jenis kering milik bunyi frekuensi rendah. Di kawasan kecil, kebanyakan bunyi tersebar mengikut struktur bangunan. Bunyi frekuensi rendah ini tersebar ke rumah rumah rumah mengikut bangunan rumah, kemudian menyebabkan bunyi getaran gas, yang kemudian tersebar ke telinga pengguna. Walaupun jumlah bunyi tidak terlalu besar, ruang penyebaran dan kesan negatif sangat besar.

If the above provisions are not met, the problem of dryness shall be solved. Generally, it is OK to operate the centrifugal fan for a period of time. Semak kesucian pengubah kuasa. Jika terlalu banyak debu ditemui, ia mesti dihapuskan untuk memastikan ventilasi dalam dan menghindari penetrasi izolasi. Secara khususnya, perhatikan untuk membersihkan penyesuaian pengubah kuasa Akhir atas dan bawah pemasangan winding. Pemantau sentrifugal boleh dibawa atau pemampatan udara kering atau N akan digunakan untuk membersihkan debu dalam ruang dalam yang tidak mudah dicapai, seperti saluran ventilasi, dan tidak boleh ada tanah.


MeyrinKelayakan apa yang diperlukan untuk pasang pengubah kuasaApakah ciri struktur yang unik



Bunyi, menyebabkan penghalang sirkuit pendek. Jika tidak dikendalikan dengan betul, ia akan menyebabkan kerosakan besar.

Kandungan pemeliharaan pengubah kuasa

Pasukan pengubah kuasa

hak sifat& ldquo; pengubah kawat; Masukkan & rdquo; Dan & ldquo; Output & rdquo; Use a megger to test the grounding resistance between the terminal and the ground wire. Apabila diukur dengan tepat dengan V megger, nilai perlawanan melebihi bas m ohm.

Dari penampilan, jenis pakej berbeza. inti pengubah dan koil elektromagnetik boleh dilihat segera untuk pengubah jenis kering,MeyrinPengubah utama dan pengubah distribusi, dan hanya shell boleh dilihat untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak;

Pemburukan pengisihan Solenoid


MeyrinKelayakan apa yang diperlukan untuk pasang pengubah kuasaApakah ciri struktur yang unik



Kaedah pengalihan berbeza, pengubah jenis kering kebanyakan menggunakan kising silica gel ketat air, sementara pengubah minyak kebanyakan menggunakan kising ketat air porcelain;

NyahkiraTherefore,MeyrinPenukar bilik pemulihan, in the operation prevention and regulation of relay protection dry-type transformer, it is necessary to find the short-circuit fault point according to the fault situation, lock the fault point and analyze the short-circuit fault types of relay protection dry-type transformer. Pada masa yang sama, jika semua medan jelas, matikan bekalan kuasa tukar pada titik kesilapan, kerja penyelamatan pekerja akan dilakukan dengan lancar, dan kerosakan tidak akan berkembang ke arah yang lebih besar.

Perubah telinga pemeriksaan

Bahagian khusus pengubah jenis kering adalah inti gantung pengubah jenis kering. inti gantung pengubah jenis kering adalah komponen penting. Bagaimana untuk menjalankan inti gantung?

MeyrinPemalam kuasa dengan muatan penuh dahulu, perhatikan dan mengesan bahawa tekanan input dan output memenuhi peraturan. Pada masa yang sama, nyalakan, bau dan keadaan lain yang tidak normal. Jika terdapat apa-apa abnormaliti sila matikan bekalan kuasa penukaran input.

Kapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.

Ungkapan jam digunakan untuk menunjukkan perbezaan fasa korelasi bagi tekanan kerja garis sisi kedua. Fasor tekanan kerja garis sisi utama digunakan sebagai tangan minit, dan fasor tekanan fasa sisi kedua digunakan sebagai tangan kedua.

CaaguazuMaklumat produk lain
  • BethlehemHarga pengubah jenis kering 400KVAHad pengeluaran produk akan dikurangkan

    BethlehemHarga pengubah jenis kering 400KVAHad pengeluaran produk akan dikurangkan

  • Cinisello BalsamoPlatform penangkapan jenis gunting hidraulikPerlu mengikuti beberapa prinsip

    Cinisello BalsamoPlatform penangkapan jenis gunting hidraulikPerlu mengikuti beberapa prinsip

  • Cinisello BalsamoJembatan boarding platformPenghantaran yang baik

    Cinisello BalsamoJembatan boarding platformPenghantaran yang baik

  • JiangsuPemuatan dan membuka jembatan papan platform ForkliftPemprosesan khusus industri

    JiangsuPemuatan dan membuka jembatan papan platform ForkliftPemprosesan khusus industri

  • JiangsuPlatform angkat gerak jenis garpu guntingCara membeli yang biasa digunakan

    JiangsuPlatform angkat gerak jenis garpu guntingCara membeli yang biasa digunakan

  • JiangsuRumah rumah lift villa yang dibina sendiriKenaikan harga, prestasi luar biasa

    JiangsuRumah rumah lift villa yang dibina sendiriKenaikan harga, prestasi luar biasa

  • Ar RamHarga pengubah jenis kering 800kVAEkonomi secara beransur-ansur bergerak lebih dekat ke digita

    Ar RamHarga pengubah jenis kering 800kVAEkonomi secara beransur-ansur bergerak lebih dekat ke digita

  • VersaillesPlatform penangkapan jenis keretapi panduan hidraulikCara melakukan transformasi kawalan b

    VersaillesPlatform penangkapan jenis keretapi panduan hidraulikCara melakukan transformasi kawalan b

  • segera:Peringatan: Maklumat MeyrinKelayakan apa yang diperlukan untuk pasang pengubah kuasaApakah ciri struktur yang unik memberi anda MeyrinKelayakan apa yang diperlukan untuk pasang pengubah kuasaApakah ciri struktur yang unik oleh syarikat kami, perkhidmatan MeyrinKelayakan apa yang diperlukan untuk pasang pengubah kuasaApakah ciri struktur yang unik dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk MeyrinKelayakan apa yang diperlukan untuk pasang pengubah kuasaApakah ciri struktur yang unik, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian MeyrinKelayakan apa yang diperlukan untuk pasang pengubah kuasaApakah ciri struktur yang unik. MeyrinKelayakan apa yang diperlukan untuk pasang pengubah kuasaApakah ciri struktur yang unik di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di MeyrinKelayakan apa yang diperlukan untuk pasang pengubah kuasaApakah ciri struktur yang unik, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!