PapenderchtJenis tetap hidraulik paksi yang diletakTiga isu yang perlu diberi perhatian dalam pengel

  • masa pelepasan:2024-04-17 22:18:49
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:338
  • Penerangan pantas:

    Papendercht,Lebar jambatan papan juga memerlukan lebar tertentu sendiri. Bagaimanapun, jika lebar terlalu kecil, ia tidak menyebabka

Kandungan artikel

Lebar jambatan papan juga memerlukan lebar tertentu sendiri. Bagaimanapun, jika lebar terlalu kecil, ia tidak menyebabkan memuatkan dan memuatkan barang forklift. Jika lebar terlalu besar, ia boleh memegang ruang tertentu, yang tidak diperlukan. Jadi lebar yang masuk akal diperlukan, biasanya lebar jambatan penerbangan hidraulik elektrik adalah mm, mm, dan mm. Lebar jambatan dibahagi kepada lebar dalaman dan lebar keseluruhan. Seperti yang telah kita sebutkan, lebar dalaman ialah lebar laluan, dan lebar keseluruhan merujuk terutama kepada lebar garis pengawal di kedua-dua sisi tambah lebar laluan. Lebar keseluruhan boleh diabaikan dalam penggunaan, tetapi semua orang masih peduli tentang lebar dalaman, iaitu lebar saluran.

Reason: The return valve is not closed.

PapenderchtTarik semua minyak hidraulik dalam tangki minyak, keluarkan penapis penghisap minyak, dan kembalikannya ke tangki minyak. Isi tangki bahan bakar dengan minyak baru.

Semasa penggunaan, perhatian yang dekat patut diberikan kepada keadaan peralatan dan jika ada sebarang masalah, penggunaan patut dihentikan segera.

QingjinUntuk memastikan jambatan penerbangan hidraulik dalam keadaan baik, ia perlu diperiksa secara awal sebelum digunakan,PapenderchtHarga Jembatan Naik, terutama termasuk sama ada butang-butang berkesan; Sama ada tali kuasa dan soket masih selamat; Sama ada saluran paip minyak masih selamat; Kestabilan kereta pengawal; Keketatan bolt pada setiap titik persimpangan; Kualiti penampilan tak ada. Tetapi apabila kuasa diaktifkan dan cahaya indikator diaktifkan, tekan butang atas, motor putar tetapi jadual angkat tidak naik. Ini mungkin disebabkan sambungan terbalik bekalan kuasa tiga fasa dan pembalikan motor. Hanya bekalan kuasa perlu diperbaiki, jadi ia bukan masalah besar.

Kecualian: Lepaskan bolt port pompa minyak, lakukan penyelamatan, membersihkan, dan gantikan minyak hidraulik bersih untuk menghapuskan masalah.

When working in foundation pits or depths a helmet must be worn.


PapenderchtJenis tetap hidraulik paksi yang diletakTiga isu yang perlu diberi perhatian dalam pengeluaran



Gerakkan tangan untuk mengangkat jambatan papan ke tinggi bekas.

Karakteristik yang luar biasa penggantian udara adalah keseluruhan yang baik, kehidupan layanan panjang, peningkatan yang signifikan dalam perlindungan kargo dibandingkan dengan penggantian plat besi,PapenderchtTanda jembatan naik bimbit, jadi jarak antara seluruh kenderaan dan tanah sentiasa berubah. Jika muatan meningkat semasa menjaga musim semi tidak berubah, ia juga akan mengurangi frekuensi semulajadi musim semi dan bahkan mengubah karakteristik musim semi. Spring udara berdasarkan kemampuan udara. Udara yang tertutup dalam beg udara adalah unsur. Tekanan beg udara berbeza bagi sistem Spring udara seimbang muatan berbeza. Apabila tinggi beg udara ditetapkan, jarak antara badan kereta dan permukaan jalan tetap tidak berubah.

When working in foundation pits or depths, a helmet must be worn.

indeksWhen working in foundation pits or depths, a helmet must be worn.

Alasan: pompa perlengkapan rosak, dan minyak dipomp keluar tidak mempunyai tekanan.

Apa konfigurasi yang digunakan untuk jambatan boarding hidraulik? Komponen konfigurasi jambatan boarding tetap yang sama dihasilkan dan dihasilkan oleh pembuat berbeza, dan terdapat perbezaan dalam kualiti dan harga. Jika perusahaan memilih untuk murah dan menggunakan jambatan boarding harga rendah, ia menyimpan kos, mengabaikan kualiti menggunakan jambatan boarding, dan juga meletakkan bahaya tersembunyi untuk penyelamatan masa depan. Anda boleh memilih mengikut keperluan penggunaan anda sendiri


PapenderchtJenis tetap hidraulik paksi yang diletakTiga isu yang perlu diberi perhatian dalam pengeluaran



Alasan: sirkuit terbuka.

Perkhidmatan jujurJembatan naik ton adalah mesin dan peralatan bantuan khusus yang boleh menjaga pengendalian kargo cepat, dan nisbah aspek semua mesin dan peralatan boleh diubah. Apabila melaksanakan, ia adalah mungkin untuk membina jambatan antara trak dan platform perkhidmatan barang gudang dengan cara yang masuk akal.

Pompa hidraulik menghasilkan bunyi. When the boarding bridge rises, the hydraulic pump tells the operation that if there is a problem with the gears or bearings of the hydraulic pump, which causes periodic changes in the hydraulic system pressure, it will also cause resonance in the hydraulic system and generate noise.

Keperlukan pemasangan bagi bingkai dinding jambatan papan bimbit tidak banyak, kerana ia mudah dipasang. Secara khusus keperluan pemasangan adalah: untuk pemasangan awal, jarak diantaranya dan bawahnya sepatutnya -m. Kemudian, ia adalah m. The horizontal tilt angle should be within degrees.

PapenderchtOleh itu, memilih pembuat kualiti tinggi adalah sangat penting.

Pertahanan bulanan jambatan penerbangan hidraulik: periksa pakaian pada gulung, peluru dan perlindungan sementara, pins silinder dan perlindungan, peluru dan perlindungan selain itu; Kualiti minyak dan aras minyak hidraulik; Jembatan penerbangan hidraulik sepatutnya ditangkap sepanjang proses, dan pada kedudukan ini, permukaan hidraulik sepatutnya hingga milimeter lebih tinggi dari bawah kotak. Minyak hidraulik gelap, melekat, atau mempunyai objek asing seperti gravil. Jika ditemui, ia patut diganti secara tepat waktu; Tambah minyak ke setiap bahagian untuk memperpanjang kehidupan perkhidmatan. Jembatan penerbangan hidraulik mempunyai julat yang luas penggunaan. Melakukan titik di atas dengan baik tidak hanya memastikan keselamatan peribadi anda tetapi juga memperpanjang kehidupan perkhidmatan peralatan,PapenderchtJembatan naik bimbit hidraulik, membuat jembatan penerbangan lebih baik berkhidmat anda.

Apa yang patut saya perhatikan bila memilih jambatan naik? Pemilihan dan pembelian jambatan naik melibatkan memperhatikan tiga isu, termasuk julat penggunaan, muatan nilai, dan faktor lain; Their understanding of the manufacturer of the boarding bridge, whether their enterprise qualifications, special equipment licenses are complete, how many after-sales service outlets are there in the country, how about their after-sales service attitude, and whether they are timely; Titik penting ialah sama ada kualiti adalah baik atau tidak, dan sama ada harga adalah masuk akal. Jika kedua-dua situasi ini adalah masuk akal anda boleh memilih produk pembuat.


CaaguazuMaklumat produk lain
  • AucklandJembatan naik hidraulik bergerakJumlah baik pulih semakin meningkat

    AucklandJembatan naik hidraulik bergerakJumlah baik pulih semakin meningkat

  • AucklandPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaBagaimana pasaran membalikkan penurunan

    AucklandPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaBagaimana pasaran membalikkan penurunan

  • AucklandLif rumah.Arahan untuk pembangunan industri

    AucklandLif rumah.Arahan untuk pembangunan industri

  • MiratItem pemeliharaan pengubah tenggelam minyakKaedah anti karat

    MiratItem pemeliharaan pengubah tenggelam minyakKaedah anti karat

  • FaridabadJadual berat penukar tenggelam minyakLangkah berjaga-jaga untuk penggunaan dan pemasangan

    FaridabadJadual berat penukar tenggelam minyakLangkah berjaga-jaga untuk penggunaan dan pemasangan

  • GhaziabadJadual kehilangan pengubah distribusiCara memilih peralatan

    GhaziabadJadual kehilangan pengubah distribusiCara memilih peralatan

  • DombivliJadual parameter penukar tenggelam minyakBuat inovasi jenama yang unik

    DombivliJadual parameter penukar tenggelam minyakBuat inovasi jenama yang unik

  • RajkotJadual pemeriksaan bagi pengubah jenis kotakApakah punca keretakan

    RajkotJadual pemeriksaan bagi pengubah jenis kotakApakah punca keretakan

  • segera:Peringatan: Maklumat PapenderchtJenis tetap hidraulik paksi yang diletakTiga isu yang perlu diberi perhatian dalam pengel memberi anda PapenderchtJenis tetap hidraulik paksi yang diletakTiga isu yang perlu diberi perhatian dalam pengel oleh syarikat kami, perkhidmatan PapenderchtJenis tetap hidraulik paksi yang diletakTiga isu yang perlu diberi perhatian dalam pengel dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk PapenderchtJenis tetap hidraulik paksi yang diletakTiga isu yang perlu diberi perhatian dalam pengel, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian PapenderchtJenis tetap hidraulik paksi yang diletakTiga isu yang perlu diberi perhatian dalam pengel. PapenderchtJenis tetap hidraulik paksi yang diletakTiga isu yang perlu diberi perhatian dalam pengel di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di PapenderchtJenis tetap hidraulik paksi yang diletakTiga isu yang perlu diberi perhatian dalam pengel, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!