Nai sur SeineJembatan penghalang bergerakTahap prestasi

  • masa pelepasan:2024-04-25 09:18:59
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:64
  • Penerangan pantas:

    Nai sur Seine,Ada tiga papan bergerak di kedua-dua sisi papan pengkondisi udara, yang dapat menghalang papan penyesuaian jatuh dan men

Kandungan artikel

Ada tiga papan bergerak di kedua-dua sisi papan pengkondisi udara, yang dapat menghalang papan penyesuaian jatuh dan menjaga tekanan kaki dalam keadaan selamat.

[UNK][UNK]. Apabila jambatan naik bimbit perlu dipindahkan dari satu tempat ke tempat lain, pertama-tama gemetar dua kaki sokongan jambatan naik bimbit sehingga kedua-dua roda belakang mendarat. Kemudian gunakan peranti hidraulik untuk menggulung roda belakang ke atas, mengubah tinggi untuk sepadan dengan tinggi forklift, dan kemudian forklift ditarik secara langsung ke kedudukan penggunaan.

Nai sur SeineThe paint surface of the fixed boarding bridge workbench is smooth and flat, with good adhesion to metal, uniform color, no bubbles, cracks, wrinkles, pits, and sagging. Penjaga di jambatan pengangkut sepatutnya mempunyai tanda keselamatan hitam dan putih.

Alasan: pompa perlengkapan rosak, dan minyak dipomp keluar tidak mempunyai tekanan.

Amsterdam - ZuidoostJembatan pengangkutan sisi platform dipasang secara langsung di pinggir depan platform memuatkan dan memuatkan. There is no need to excavate or reserve pits on the loading and unloading operation platform, and there is basically no change to the building structure.

[UNK][UNK]. Sebelum digunakan, periksa jambatan boarding untuk kerosakan yang jelas seperti retak dan wayar patah.

Penyelesaikan masalah: Kuatkan valv kembalinya ke penyelesaian masalah.


Nai sur SeineJembatan penghalang bergerakTahap prestasi



Sambungan untuk. Benarkan trak forklift untuk memasuki dan keluar kenderaan pengangkutan dengan selamat dan cepat untuk memuatkan dan membuka operasi.

Unik Streamline” The blade joint design increases the welding area by more than three times compared to other traditional pipe joints, greatly extending the service life and facilitating protection.

Ada plat penukaran di at as dek jambatan, yang ditempatkan di tepi kereta untuk memastikan transisi licin antara laluan dan kereta.

Garis produkKeperluan untuk menggunakannya adalah untuk memilih pembuatan besar untuk produksi, memilih yang diketahui, kualiti dijamin, dan perkhidmatan selepas jualan, untuk mengelakkan risau and a sendiri.

Kecualian: Lepaskan bolt port pompa minyak, lakukan penyelamatan, membersihkan, dan gantikan minyak hidraulik bersih untuk menghapuskan masalah.

Pasang kereta api perlindungan tinggi m di sekitar lubang dasar jambatan penerbangan sederhana dengan jarak tidak kurang dari m dari kereta api perlindungan ke lubang dasar. Jembatan naik bimbit hanya memerlukan satu orang untuk beroperasi, tanpa perlukan bekalan kuasa, dan boleh mencapai muatan dan muatan yang selamat dan cepat. Jembatan pengangkutan bergerak digunakan secara luas dalam platform kargo dan laman muatan dan muatan bergerak tanpa muatan dan muatan peralatan. Ia adalah peralatan bantuan untuk muatan dan muatan kargo yang digunakan dalam sambungan dengan forklift. Jujukan penyelamatan kerja bumi mesti memenuhi syarat desain dan mengikut" Menyukung sokongan, sokongan pertama dan kemudian menggali, menggali lapisan, kita telah menentukan bentangan silinder hidraulik lif yang dipandu oleh seluruh silinder hidraulik. Kinematik, analisis dinamik dan rancangan optimizasi mekanik mekanisme mengangkat tali ganda yang dipandu oleh silinder hidraulik menyediakan asas teori dan rancangan optimizasi yang boleh dilakukan untuk mengurangkan lebih lanjut dorongan mekanisme pemotong yang dipandu oleh silinder hidraulik dan meningkatkan kelajuan. Kestabilan jambatan naik.

Untuk lebih, sila periksaSeperti yang diketahui, jambatan penerbangan tetap adalah peralatan bantuan istimewa yang digunakan untuk memuatkan dan memuatkan barang cepat. Mudah untuk dibuang, stabil yang kuat, dan biaya penyelenggaran rendah. Kurangkan kerja dan meningkatkan efisiensi kerja. Mari kita lihat operasi dan kontraindikasi jambatan boarding tetap: operasi utama jambatan boarding tetap adalah menekan tangan lifting untuk mengangkat jambatan boarding tetap ke lapisan at a s kurungan.

Kemunculan jambatan naik bimbit memecahkan masalah muatan kargo dan membuang peralatan naik bantuan untuk garpu masuk ke tanah bekas kargo dan perbezaan tinggi antara trak. Jembatan naik bergerak boleh menyesuaikan tinggi jembatan naik bergerak untuk menjadi aras dengan tinggi bekas mengikut tinggi bekas trak, mencapai muatan dan lepaskan cepat barang dan meningkatkan efisiensi muatan dan lepaskan kargo. Jadi, apa abnormaliti yang boleh dilihat semasa menggunakan jambatan naik bimbit?

Alasan: pompa manual dan pompa perlengkapan mempunyai kebocoran minyak yang berat.

Nai sur SeineApabila bekerja pada jambatan naik hidraulik, kaki sokongan mesti dilambangkan, dan bolt kaki sokongan mesti disesuaikan untuk memastikan platform angkat tertekan secara stabil pada kaki sokongan dan terus mengufuk; Semasa proses angkat dan dalam keadaan angkat, platform angkat tidak boleh bergerak dan ia dilarang untuk bergerak pada platform angkat. Jika terdapat bunyi yang tidak normal semasa operasi jambatan pengangkutan hidraulik, ia patut dihentikan segera untuk pemeriksaan untuk menghindari menyebabkan kerosakan serius pada platform angkat; Sebelum digunakan, periksa sama ada peralatan elektrik normal; All shaft pin oil holes must be oiled before each use. Sebelum digunakan, perlu melakukan penunggahan tanpa muatan dan memeriksa sama ada sistem hidraulik normal; Muatan bangku kerja tidak patut melebihi nilai nilai, dan ia tidak patut dijalankan shaking manual yang kuat; Minyak hidraulik dalam tangki minyak mesti diganti setiap jam operasi.

Pasang kereta api perlindungan tinggi m di sekitar lubang dasar jambatan penerbangan sederhana,Nai sur SeineJembatan pengangkutan khusus, dengan jarak tidak kurang dari m dari kereta api perlindungan ke lubang dasar. Jembatan naik bimbit hanya memerlukan satu orang untuk beroperasi, tanpa perlukan bekalan kuasa, dan boleh mencapai muatan dan muatan yang selamat dan cepat. Jembatan pengangkutan bergerak digunakan secara luas dalam platform kargo dan laman muatan dan muatan bergerak tanpa muatan dan muatan peralatan. Ia adalah peralatan bantuan untuk muatan dan muatan kargo yang digunakan dalam sambungan dengan forklift. Jujukan penyelamatan kerja bumi mesti memenuhi syarat desain dan mengikut" Menyukung sokongan, menggali lapisan tiada overbreak&rquote; Prinsip.

Jembatan pengangkutan adalah peranti pengangkutan yang digunakan antara forklift dan trak untuk memudahkan muatan dan muatan barang. Muatan dinamik ekstra besar: T,Nai sur SeinePemuatan dan membuka jembatan bekas, Muatan statik ekstra besar: T, Lebar ekstra besar: M, Panjang ekstra besar: M. Terdapat banyak klasifikasi, biasanya dibahagi menjadi jambatan naik bimbit dan jambatan naik tetap. Jeneral: Ban kuat dengan panjang M dan lebar M.


CaaguazuMaklumat produk lain
  • Qiryat YamPenukar jenis kering 600KVAMengurangkan penggunaan tenaga adalah kuncinya

    Qiryat YamPenukar jenis kering 600KVAMengurangkan penggunaan tenaga adalah kuncinya

  • AustinPlatform angkat hidraulik elektrikApa masalah di pasaran industri

    AustinPlatform angkat hidraulik elektrikApa masalah di pasaran industri

  • AustinJembatan boarding platformCara memasangnya dengan betul

    AustinJembatan boarding platformCara memasangnya dengan betul

  • HajduszoboszloJenis bergerak hidraulik paksi naikBila-bila masa

    HajduszoboszloJenis bergerak hidraulik paksi naikBila-bila masa

  • HajduszoboszloKllimping bimbitKaedah ujian

    HajduszoboszloKllimping bimbitKaedah ujian

  • HajduszoboszloHarga Elevator Pemandangan Kecil RumahJurang dalam sebut harga industri

    HajduszoboszloHarga Elevator Pemandangan Kecil RumahJurang dalam sebut harga industri

  • Qiryat BialikPenukar jenis kering Scb13 dengan efisiensi tenaga sekunderApakah prospek pembangunan

    Qiryat BialikPenukar jenis kering Scb13 dengan efisiensi tenaga sekunderApakah prospek pembangunan

  • TucsonPlatform angkat hidraulik elektrik tetapAnalisis keadaan persaingan pasaran

    TucsonPlatform angkat hidraulik elektrik tetapAnalisis keadaan persaingan pasaran

  • segera:Peringatan: Maklumat Nai sur SeineJembatan penghalang bergerakTahap prestasi memberi anda Nai sur SeineJembatan penghalang bergerakTahap prestasi oleh syarikat kami, perkhidmatan Nai sur SeineJembatan penghalang bergerakTahap prestasi dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Nai sur SeineJembatan penghalang bergerakTahap prestasi, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Nai sur SeineJembatan penghalang bergerakTahap prestasi. Nai sur SeineJembatan penghalang bergerakTahap prestasi di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Nai sur SeineJembatan penghalang bergerakTahap prestasi, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!