MalahidePlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiMengendalikan Kecacatan Lukisan Sejuk

  • masa pelepasan:2024-04-17 13:20:40
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:352
  • Penerangan pantas:

    Malahide,Pertahanan minggu: Menurut arahan operasi, pastikan lif diperiksa dan lembut setiap hariPeraturan mengenai Pengurusan Pe

Kandungan artikel

Pertahanan minggu: Menurut arahan operasi, pastikan lif diperiksa dan lembut setiap hari

Peraturan mengenai Pengurusan Penggunaan Lift Perkara Meningkatkan: Benarkan Gerakan Sedikit dan Piawai Peningkatan

MalahidePlatform penangkapan hidraulik patut menghindari menghadapi situasi istimewa pemadaman kuasa semasa penggunaan. Jika anda menghadapi situasi tiba- tiba semasa pembinaan, jangan bimbang. Jabatan teknologi mekanik akan memberitahu anda solusi: ada dua kacang spiral pada sambungan antara motor dan kotak mel (seperti yang dipaparkan di bawah)

Apabila menggunakan lif, kaki mesti dibuka terlebih dahulu. Jika kaki tidak dibuka, kotak gerak, peralatan mata luar dan bahagian lain, serta minyak hidraulik, semua dilakukan mengikut keperluan dalam jadual.

Apabila melepaskan penutup tangki minyak hidraulik, penutup penapis, lubang pemeriksaan, paip minyak hidraulik dan sebahagian lain, perlu mengelakkan debu semasa laluan minyak sistem. Bahagian terpasang mesti dibersihkan dengan teliti sebelum dibuka. Apabila memasang topi penuhi tangki minyak hidraulik, pertama-tama buang tanah di sekeliling topi tangki. Selepas melepaskan topi tangki, buang apa-apa sampah yang tersisa dari kawasan kongsi (jangan cuci dengan air untuk mencegah air menyerap ke dalam tangki). Hanya selepas mengesahkan kebersihan, topi tangki boleh dibuka. Apabila menggunakan bahan-bahan dan palu bahan-bahan yang tidak menghapuskan ketidaksihiran serat dan palu khusus dengan karet yang terpasang pada permukaan patut dipilih. Komponen hidraulik dan selang hidraulik patut dibersihkan dengan hati-hati, kering dengan udara tekanan tinggi, dan kemudian dikumpulkan. Choose a well packaged filter element (the inner packaging is damaged, although the filter element is intact, bersihkan penapis pada masa yang sama. Sebelum memasang unsur penapis bersihkan tanah bawah dengan hati-hati di dalam kotak penapis dengan bahan.

Semak semua seksyen piawai dan titik sambungan sokongan diagonal. Semak bolt perlahan rak gear dan pastikan plat dan organisasi sayap sejuk motor bersih


MalahidePlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiMengendalikan Kecacatan Lukisan Sejuk



Sebaliknya, ia perlu diubah ke arah yang berlawanan; Apabila tekanan belakang mata pasangan perlengkapan lebih besar dari . mm, lepaskan kacang sambungan dari pecahan eksentrik gulung panduan dan roda tekanan belakang gigi seperti yang dipaparkan dalam , tetapkan roda tekanan belakang gigi untuk tekan ke arah arah belakang rak perlengkapan sehingga tekanan belakang mencapai julat yang masuk akal. Jika tidak, ia patut disesuaikan dalam arah yang bertentangan. Pada titik ini, gulung panduan patut dilepaskan untuk o dan kemudian disesuaikan mengikut penyesuaian gulung panduan.

Pastikan operasi normal pompa minyak. Kegagalan pompa minyak di lif mungkin menyebabkan udara masuk.

Scaffolds mesti terikat dengan selamat dan tidak digunakan di bawah beban berlebihan. Tidak mesti ada ruang antara pedal scaffolding, dan tindakan anti slip mesti diambil.

manufacturerApabila menyiapkan peralatan, peralatan kayu, bambu dan logam yang digunakan mesti tetap, dan penggunaan bahan-bahan yang boleh hancur dan mudah rosak adalah melarang.

Switch kawalan pintu hanya boleh diaktifkan apabila pintu setiap lantai ditutup sepenuhnya.

Kebocoran minyak serius dari pompa manual dan pompa gear; Pompa perlengkapan rosak, dan minyak dipomp keluar tidak mempunyai tekanan; Minyak hidraulik tidak cukup; Sirkuit terbuka; Penghalangan penapis; The action of the support valve or directional valve fails; Tekanan input tidak mencukupi bagi kola elektromagnetik; Kol elektromagnetik terbakar; Core valve terperangkap. Ini semua faktor yang menyebabkan bangku kerja platform angkat untuk mengangkat lemah atau tidak, jadi penyelesaiannya adalah untuk menggantikan cincin penyegelan, menggantikan pompa perlengkapan, menambah minyak hidraulik yang cukup, memperbaiki sistem elektrik, menggantikan atau bersih, memperbaiki atau menggantikan.


MalahidePlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiMengendalikan Kecacatan Lukisan Sejuk



Apabila jaringan keselamatan dan tindakan perlindungan lain tidak dapat diterima, platform angkat bukan lagi peranti istimewa,MalahidePlatform mengangkat topi bergerak sendiri, ia hanya alat yang biasa digunakan oleh orang. Walaupun ia adalah alat, kita juga perlu menyimpannya dan menyimpannya.

Konsultasi bebasUntuk jelaskan kaedah mana sistem menggunakan bila bergerak dari satu keadaan kerja ke yang lain dan sama ada isyarat salah,MalahidePlatform mengangkat selai aluminium 8-meter, perlu menganalisis bagaimana ralat penyesuaian digunakan.

Latihan dalam tindakan pencegahan keselamatan perlu periksa objek fizikal satu per satu. Penting untuk memperhatikan sama ada ada ada gangguan antara sirkuit minyak utama atau antara sirkuit minyak utama disebabkan sambungan yang salah. Jika ada sebarang gangguan, serta menjelaskan beberapa perkara penyelamatan masa depan; Selama masa berjalan-in platform angkat hidraulik, penting untuk memeriksa dengan hati-hati pakaian dan air mata komponen. Sebab ia adalah komponen baru diproses dan terkumpul platform angkat hidraulik, mungkin terdapat deviasi halus dalam bentuk dan saiz, yang memerlukan operasi normal selama beberapa masa. Oleh itu, dalam masa berjalan-in, diperlukan untuk memberi perhatian pada masa nyata sama ada ada ada pakaian dan air mata berlebihan. Jika ada, diperlukan untuk dilakukan secara segera rawatan profesional, mencegah dari awal, dan mengelakkan kegagalan peralatan; Selepas menggunakan untuk jangka masa, kerja yang diperlukan perlu dilakukan. Selepas menggunakan untuk jangka masa, pins dan bearings platform angkat hidraulik patut dijamin untuk mengelakkan pakaian dan air mata, semasa penggunaan, perlu diperhatikan dengan hati- hati jika suara ditemui semasa operasi platform penangkapan hidraulik. Tidak perlu bimbang tentang tahap sebelumnya sebelum penggunaan. Biasanya, berjalan lebih kali. Selepas berjalan masuk, suara secara alami hilang. Namun jika terdapat suara untuk masa yang lama, ia tidak hilang atau lemah, At this point, it is necessary to promptly produce the manufacturer and solve the problem; It is recommended to have a dedicated person regularly check whether the components are loose after running the hydraulic lifting platform for one cycle. Before use, check each screw, nut, retaining ring, oil pipe joint,MalahidePlatform mengangkat lengan pelukis Crawler, etc. for any signs of looseness. If any signs are found, they should be reinforced or replaced in a timely manner to avoid usage failures and accidents.

Tahap angkat boleh menyediakan maklumat pada masa sebenar mengenai operasi seluruh kenderaan, mengelakkan hanya bergantung pada pengalaman operator untuk berkoordinasi satu sama lain, dan meningkatkan kepercayaan dan keselamatan sistem. Definisi zon keselamatan adalah sangat penting kerana tahap angkat mempunyai julat besar pergerakan, dan ia mesti dihitung dengan tepat. tahap angkat mempunyai dua sistem secara struktur terpisah, jadual lapisan tanah dan bar kerja ketinggian tinggi. Namun, untuk berbagai pergerakan pada kenderaan, ia juga adalah sistem terpasang, yang perlu mempertimbangkan keutamaan operasi, kelebihan sistem, dan jaminan keselamatan tindakan.

MalahidePeribadi semak sambungan setiap bahagian dan ketatkannya jika ada pelepasan. Keketatan bolt yang menyambung badan patut disemak apabila badan berada di bawah tekanan (lengan berputar boleh digunakan untuk menyebabkan pemampatan)

[UNK][UNK]?? Hidden danger investigation relies on joint efforts from all aspects:?? Perusahaan pembangunan adalah tanggungjawab utama untuk mengenali bahaya tersembunyi dalam lif pembangunan. Mereka patut kuatkan pemeriksaan sehari-hari dan pemeriksaan biasa, dan memeriksa dengan hati-hati struktur besi, peranti perlindungan keselamatan, peranti elektrik, dan peranti transmisi lif pembangunan

Pada tahap awal pemasangan platform angkat, perlu menyiapkan dengan hati-hati rancangan pembinaan khusus, dan melakukan ujian teknikal pada pegawai pemasangan untuk memastikan bahawa aras asas pemasangan dan semua aspek memenuhi keperluan penggunaan. Selain itu, perlu menjaga jalan platform angkat tidak terhalang dan mempunyai ruang yang cukup, yang semua persiapan yang diperlukan pada tahap awal.


CaaguazuMaklumat produk lain
  • BielefeldPlatform mengangkat topi bergerak sendiriApakah prinsip reka bentuk

    BielefeldPlatform mengangkat topi bergerak sendiriApakah prinsip reka bentuk

  • BielefeldLift pencahayaan tahapPasaran profesional semakin meningkat, harganya akan naik

    BielefeldLift pencahayaan tahapPasaran profesional semakin meningkat, harganya akan naik

  • RanchiKarakteristik pengubah distribusi jenis keringSebilangan besar digunakan di bilik pemeriksaan

    RanchiKarakteristik pengubah distribusi jenis keringSebilangan besar digunakan di bilik pemeriksaan

  • Scarzhisco carmennaPlatform angkat elektrik Platform angkat hidraulikApa yang perlu diperiksa sebelu

    Scarzhisco carmennaPlatform angkat elektrik Platform angkat hidraulikApa yang perlu diperiksa sebelu

  • Scarzhisco carmennaPembuat paksi naikKetidakfahaman produk

    Scarzhisco carmennaPembuat paksi naikKetidakfahaman produk

  • HodmezovasarhelyJembatan naik trak bekasCara menyelesaikan masalah pengudaraan dan penyejukan

    HodmezovasarhelyJembatan naik trak bekasCara menyelesaikan masalah pengudaraan dan penyejukan

  • HodmezovasarhelyPlatform mengangkat trek panduan tetapAdakah anda memerlukan profesionalisme? Apa ya

    HodmezovasarhelyPlatform mengangkat trek panduan tetapAdakah anda memerlukan profesionalisme? Apa ya

  • HodmezovasarhelyLift penglihatan rumah tanggaInstitut Penyelidikan Warna Antarabangsa

    HodmezovasarhelyLift penglihatan rumah tanggaInstitut Penyelidikan Warna Antarabangsa

  • segera:Peringatan: Maklumat MalahidePlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiMengendalikan Kecacatan Lukisan Sejuk memberi anda MalahidePlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiMengendalikan Kecacatan Lukisan Sejuk oleh syarikat kami, perkhidmatan MalahidePlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiMengendalikan Kecacatan Lukisan Sejuk dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk MalahidePlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiMengendalikan Kecacatan Lukisan Sejuk, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian MalahidePlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiMengendalikan Kecacatan Lukisan Sejuk. MalahidePlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiMengendalikan Kecacatan Lukisan Sejuk di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di MalahidePlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiMengendalikan Kecacatan Lukisan Sejuk, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!