ZeistPlatform mengangkat selai aluminium 6-meterPetunjuk untuk perhatian semasa pembinaan

  • masa pelepasan:2024-04-17 15:34:55
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:243
  • Penerangan pantas:

    Zeist,Saiz silinder minyak patut diminumkan sebanyak mungkin semasa memenuhi keperluan desain. Semakin kecil saiz silinder min

Kandungan artikel

Saiz silinder minyak patut diminumkan sebanyak mungkin semasa memenuhi keperluan desain. Semakin kecil saiz silinder minyak, semakin cepat kelajuan angkat.

Semak dan perbaiki sirkuit elektrik dan komponen switch panel kawalan. Jika ada penuaan dalam sirkuit, gantikannya

ZeistSistem anti jatuh dalam platform penunggang kereta api panduan adalah sistem yang penting, yang tidak hanya berkaitan dengan keselamatan peribadi, tetapi juga dengan keselamatan peribadi dan properti orang sekeliling. Oleh itu, kita mesti periksa sistem anti jatuh dengan baik, yang sangat penting. Oleh itu, kita mesti memasang peranti keselamatan anti jatuh untuk memastikan keselamatan kita.

Elevators are strictly tested before leaving the factory. If the pressure regulating valve is adjusted arbitrarily by the manufacturer, it may cause the system to operate abnormally. Therefore, non professional personnel are not allowed to adjust the pressure regulating valve arbitrarily.

Bandar CarmenWhen installing the fence cage, it is necessary to clean the surface and install the foot bolts to ensure reduced friction. Different thicknesses of steel plates can also be inserted at the foot bolts to adjust the verticality. Next, it is necessary to install buffer springs, as buffering can ensure safety.

Gerakan ke bawah silinder hidraulik (iaitu menurunkan objek berat). Minyak hidraulik memasuki hujung atas silinder hidraulik melalui valv arah elektromagnetik yang bertentangan letupan, dan minyak kembali dari hujung bawah silinder hidraulik kembali ke tangki minyak melalui valv keseimbangan, valv satu arah kawalan hidraulik, valv throttle, dan valv arah elektromagnetik yang bertentangan letupan

Menggunakan analisis penyebab (juga dikenali sebagai tulang ikan) untuk mengenalpasti kesalahan hidraulik dan menganalisis kesalahan yang berlaku dalam peralatan hidraulik boleh dengan cepat mengenalpasti penyebab utama dan sekunder kesalahan dan mengumpulkan pengalaman dalam penyelesaian masalah.


ZeistPlatform mengangkat selai aluminium 6-meterPetunjuk untuk perhatian semasa pembinaan



Semak kebebasan lapisan bola dan pakaian roda panduan roda penggantian. Jika roda penggantian dipakai, diperlukan untuk menyesuaikan atau menggantikannya. Jika lapisan lif dipakai, gantikan roda panduan atau lapisan

Bagaimana untuk memilih platform angkat& mdash;& mdash; Apabila memahami peralatan platform angkat, ia akan ditemui bahawa peralatan tersebut masih berbeza dari produk mekanik lain. Apabila menggunakan mesin angkat, sumber kuasa asas perlu digunakan, yang akan meningkatkan efisiensi kerja. Tas udara keselamatan tirai sisi boleh menghalang pegawai penyelenggaran melangkah ke dalam ruang antara platform dan sink semasa kerja. Persiapan sebelum penggunaan: Perkenalan dengan proses penggunaan yang betul dan proses penggunaan yang betul platform penangkapan hidraulik adalah syarat asas untuk memastikan operasi normal dan memperpanjang kehidupan perkhidmatan platform penangkapan hidraulik. Terdapat dua saluran utama untuk pemahaman: pertama, manual penggunaan dan operasi yang disediakan oleh pembuat apabila platform penangkapan hidraulik meninggalkan kilang, yang pengguna perlu membaca dengan hati-hati; Yang kedua ialah latihan yang sesuai untuk penggunaan peralatan selepas pemasangan dan penyahpepijatan. Xilang Door Industry akan mengatur jurutera teknikal pemasangan profesional untuk memasang platform penangkapan hidraulik di lokasi pelanggan. Selepas pemasangan selesai, mereka juga akan menjelaskan beberapa perkara penyelamatan di masa depan; Periksa dengan hati- hati pakaian dan air mata komponen. Sebab ia adalah komponen yang baru diproses dan terkumpul dari platform angkat hidraulik, mungkin terdapat deviasi halus dalam bentuk dan saiz, yang memerlukan operasi normal dan tempoh berjalan masuk. Selama berjalan dalam tempoh, perlu memberi perhatian pada masa nyata sama ada ada pakaian dan air mata yang berlebihan. Jika ada, sepatutnya menyediakan rawatan profesional dalam masa yang tepat untuk mencegah kegagalan peralatan secara awal; After using it for a period of time, necessary work should be carried out. After using it for a period of time, the hydraulic pressure should be increased

Peribadi semak sambungan setiap bahagian dan ketatkannya jika ada pelepasan. Keketatan bolt yang menyambung badan patut disemak apabila badan berada di bawah tekanan (lengan berputar boleh digunakan untuk menyebabkan pemampatan)

Rakomendasi dan konsultasiKemampuan untuk menyelesaikan fungsi ini, bagaimana untuk menggabungkan dan konfigur mekanisme ini, bahan apa yang patut digunakan untuk setiap bahagian peralatan, dan bagaimana untuk mengatur pemasangan dan penyahpepijatan peralatan. Selain itu, perancang juga patut mempertimbangkan mod operasi lif sumber kuasa yang patut digunakan, kaedah penghantaran apa yang patut digunakan, sama ada parameter teknik betul, dan keperluan produk. Semua aspek tarikan adalah tidak diperlukan Semuanya mesti dijalankan pertimbangan yang ketat dan berhati-hati. Dengan pembangunan cepat teknologi, terdapat semakin banyak jenis platform angkat dalam kehidupan harian kita yang biasa ialah platform angkat aluminum ikatan jadi, apa prinsip platform angkat aluminum ikatan? Berikutnya mari kita perkenalkan diri kepada anda.

Kebocoran minyak serius dari pompa manual dan pompa gear; Pompa perlengkapan rosak, jadi penyelesaiannya adalah untuk menggantikan cincin penyegelan dan minyak dipomp keluar tidak mempunyai tekanan; Minyak hidraulik tidak cukup; Sirkuit terbuka; Penghalangan penapis; The action of the support valve or directional valve fails; Tekanan input tidak mencukupi bagi kola elektromagnetik; Kol elektromagnetik terbakar; Core valve terperangkap. Ini semua faktor yang menyebabkan bangku kerja platform angkat untuk mengangkat lemah atau tidak, menggantikan pompa perlengkapan, memperbaiki sistem elektrik, menggantikan atau bersih, memperbaiki atau menggantikan.

Semasa operasi tahap angkat ketiga, muatan menegak seperti berat badan mati dan muatan kereta angkat dilaksanakan secara langsung oleh silinder minyak ke dasar lubang, dan keperluan kekuatan untuk dinding shaft dan tanah atas relatif rendah. Gelang struktur batu bata atau batu beton murni cukup.


ZeistPlatform mengangkat selai aluminium 6-meterPetunjuk untuk perhatian semasa pembinaan



Kotak gerak pengurangan, kotak gerak, peralatan mata luar dan bahagian lain, serta minyak hidraulik,ZeistPanduan platform angkat menegak keretapi, semua dilakukan mengikut keperluan dalam jadual.

Selamat datang panggilanSebaliknya, ia perlu diubah ke arah yang berlawanan; Apabila tekanan belakang mata pasangan perlengkapan lebih besar dari . mm,ZeistLajur ganda platform mengangkat selai aluminium, lepaskan kacang sambungan dari pecahan eksentrik gulung panduan dan roda tekanan belakang gigi seperti yang dipaparkan dalam , tetapkan roda tekanan belakang gigi untuk tekan ke arah arah belakang rak perlengkapan sehingga tekanan belakang mencapai julat yang masuk akal. Jika tidak, ia patut disesuaikan dalam arah yang bertentangan. Pada titik ini, gulung panduan patut dilepaskan untuk o dan kemudian disesuaikan mengikut penyesuaian gulung panduan.

Tinggi rendah plat asas mengangkat: mm (dari tanah)

Orang-orang yang bukan operator atau orang-orang yang tidak menghapuskan halangan tidak dibenarkan memanjat kerangka, lengan berat, tali,ZeistPlatform angkat lengan kurva, dan menyertai benda yang mengangkat ke atas dan ke bawah.

ZeistGerakan ke bawah silinder hidraulik (iaitu menurunkan objek berat). Minyak hidraulik memasuki hujung atas silinder hidraulik melalui valv arah elektromagnetik yang bertentangan letupan, dan minyak kembali dari hujung bawah silinder hidraulik kembali ke tangki minyak melalui valv keseimbangan, valv satu arah kawalan hidraulik, valv throttle, dan valv arah elektromagnetik yang bertentangan letupan

Semak jika orientasi blok had atas dan bawah pada bingkai trek panduan adalah betul

Semak semua seksyen piawai dan titik sambungan sokongan diagonal. Semak bolt perlahan rak gear dan pastikan plat dan organisasi sayap sejuk motor bersih


CaaguazuMaklumat produk lain
  • LinfenJembatan bekalan jambatan penerbangan hidraulikPengetahuan berkaitan pengelasan produk

    LinfenJembatan bekalan jambatan penerbangan hidraulikPengetahuan berkaitan pengelasan produk

  • LinfenPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriBahan apa yang sering digunakan dalam perlin

    LinfenPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriBahan apa yang sering digunakan dalam perlin

  • LinfenFully automatic reclaimer3 cara untuk membantu anda menganalisis

    LinfenFully automatic reclaimer3 cara untuk membantu anda menganalisis

  • AhmadabadHarga pengubah kuasaKetahui potensi pasaran

    AhmadabadHarga pengubah kuasaKetahui potensi pasaran

  • Fort WorthHydraulic guide rail lifting platformTafsiran dan pemerhatian

    Fort WorthHydraulic guide rail lifting platformTafsiran dan pemerhatian

  • Fort WorthJembatan naik hidraulik tetapDi manakah nilai penggunaan

    Fort WorthJembatan naik hidraulik tetapDi manakah nilai penggunaan

  • JiuyuanJembatan boardingPiawaian dilaksanakan

    JiuyuanJembatan boardingPiawaian dilaksanakan

  • JiuyuanPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriCara pencapaian

    JiuyuanPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriCara pencapaian

  • segera:Peringatan: Maklumat ZeistPlatform mengangkat selai aluminium 6-meterPetunjuk untuk perhatian semasa pembinaan memberi anda ZeistPlatform mengangkat selai aluminium 6-meterPetunjuk untuk perhatian semasa pembinaan oleh syarikat kami, perkhidmatan ZeistPlatform mengangkat selai aluminium 6-meterPetunjuk untuk perhatian semasa pembinaan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk ZeistPlatform mengangkat selai aluminium 6-meterPetunjuk untuk perhatian semasa pembinaan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian ZeistPlatform mengangkat selai aluminium 6-meterPetunjuk untuk perhatian semasa pembinaan. ZeistPlatform mengangkat selai aluminium 6-meterPetunjuk untuk perhatian semasa pembinaan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di ZeistPlatform mengangkat selai aluminium 6-meterPetunjuk untuk perhatian semasa pembinaan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!