VerwotslawekPlatform penangkapan hidraulik gunting bergerak sendiriHarga pada amnya stabil

  • masa pelepasan:2024-04-17 16:45:33
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:102
  • Penerangan pantas:

    Verwotslawek,Pastikan perlengkapan kecil dan roda tekanan ditetapkan dengan selamat pada plat asas pemacu, dan periksa keadaan penyes

Kandungan artikel

Pastikan perlengkapan kecil dan roda tekanan ditetapkan dengan selamat pada plat asas pemacu, dan periksa keadaan penyesuaian bolt plat asas pemacu

Untuk memastikan pengendalian yang selamat dan boleh diandalkan dan mencegah kemalangan, juga dikenali sebagai kunci hidraulik, ditambah untuk memastikan pengendalian diri yang selamat jika paip hidraulik rosak secara tidak sengaja. Penggera kawalan bunyi berlebihan dipasang untuk membedakan antara muatan berlebihan atau kegagalan peralatan. Untuk mengangkat platform, kita tidak telah mengumpulkan mereka, tetapi perlu memasang mereka sendiri di tempat yang kita perlukan. Jadi apa yang patut kita perhatikan bila memasang mereka?

VerwotslawekApabila plat asas angkat turun, jaringan keselamatan di bawah segera berhenti berjalan dan turun apabila menghadapi halangan.

Lif platform angkat patut mengikut peraturan untuk membawa kerja, jika tidak ia boleh menyebabkan kerosakan kepada orang atau objek.

Bab Ezzouar[UNK][UNK]?? Unit pengawasan akan memenuhi tanggungjawab keselamatannya secara efektif, dan jika mana-mana kemalangan keselamatan produksi berpotensi ditemui, ia akan memerlukan unit pemasangan dan unit pengguna untuk memperbaiki dalam tempoh yang ditentukan. Jika unit pemasangan dan unit pengguna menolak memperbaiki, mereka akan segera melaporkan kepada unit pembinaan

Semakin panjang paip minyak hidraulik, semakin panjang masa naik. Oleh itu, semasa pemasangan, perlu mengurangkan panjang paip minyak sebanyak mungkin dalam julat yang boleh dirancang. Berdasarkan penyesuaian unit kuasa, saiz paip minyak juga boleh disesuaikan, dan penyesuaian yang sepadan boleh dibuat untuk memastikan peralatan memenuhi keperluan normal dan keselamatan.

Bengkel kerja platform angkat turun secara tidak bersamaan: muatan terlebih banyak, dan ia dikeluarkan untuk mengurangi muatan. Muatan bias serius, dikeluarkan dengan menyesuaikan pusat graviti. Tambah gas ke litar minyak, dan hapuskan kemungkinan menambah minyak hidraulik yang cukup. Jika minyak itu kotor, gantikan minyak hidraulik untuk membuangnya.


VerwotslawekPlatform penangkapan hidraulik gunting bergerak sendiriHarga pada amnya stabil



Apabila melepaskan penutup tangki minyak hidraulik, penutup penapis, lubang pemeriksaan, paip minyak hidraulik dan sebahagian lain perlu mengelakkan debu semasa laluan minyak sistem. Bahagian terpasang mesti dibersihkan dengan teliti sebelum dibuka. Apabila memasang topi penuhi tangki minyak hidraulik, pertama-tama buang tanah di sekeliling topi tangki. Selepas melepaskan topi tangki, buang apa-apa sampah yang tersisa dari kawasan kongsi (jangan cuci dengan air untuk mencegah air menyerap ke dalam tangki). Hanya selepas mengesahkan kebersihan topi tangki boleh dibuka. Apabila menggunakan bahan-bahan dan palu, bahan-bahan yang tidak menghapuskan ketidaksihiran serat dan palu khusus dengan karet yang terpasang pada permukaan patut dipilih. Komponen hidraulik dan selang hidraulik patut dibersihkan dengan hati-hati, kering dengan udara tekanan tinggi, dan kemudian dikumpulkan. Choose a well packaged filter element (the inner packaging is damaged, although the filter element is intact, it may also be unclean). Apabila menukar minyak, bersihkan penapis pada masa yang sama. Sebelum memasang unsur penapis, bersihkan tanah bawah dengan hati-hati di dalam kotak penapis dengan bahan.

Kesempatan persekitaran suhu rendah pada minyak hidraulik, membunuh, dan teleskop operasi berat semua dihantar oleh minyak hidraulik sebagai medium kerja. Viskositi minyak hidraulik adalah penting. Jika viskositi terlalu tinggi, tahan tegangan dalaman sistem meningkat kehilangan tekanan meningkat, suhu minyak meningkat terlalu cepat, dan operasi tertinggal; Viskositi terlalu rendah, efisiensi volumetrik pompa rendah, prestasi rendah, dan resistensi sentuhan antara komponen meningkat. Viskositi minyak hidraulik berbeza dengan suhu kerja, jadi perhatian istimewa perlu diberikan bila memilih minyak hidraulik suhu rendah.

Peribadi semak sambungan setiap bahagian dan ketatkannya jika ada pelepasan. Keketatan bolt yang menyambung badan patut disemak apabila badan berada di bawah tekanan (lengan berputar boleh digunakan untuk menyebabkan pemampatan)

Huraian kerjaPastikan kabel kuasa dan sirkuit elektrik tidak rosak

Dengan pembangunan terus menerus teknologi elektronik fungsi diagnosis diri peralatan digunakan untuk mencari kesilapan hidraulik. Sementara ini, angkat tekanan mengadopsi komputer elektronik, dan teknologi pengsan untuk mendiagnosis diri sistem hidraulik angkat hidraulik dan memaparkannya pada skrin fluorescen. Pengguna dan pegawai penyelenggaraan boleh mengalihkan kesilapan berdasarkan kandungan yang dipaparkan.

Lukisan adalah lapisan pelindung luaran biasa untuk lif, dan ia juga lapisan pelindung yang sangat penting. Lukisan boleh mencegah besi dalaman daripada berkerut atau kerosakan. Sebenarnya, ia mudah menyebabkan cat jatuh atau umur, dan kita perlu mengambil tindakan tertentu untuk mencegahnya. Di bawah, biar saya perkenalkannya kepada and a secara singkat:. Harga tinggi dan spesifikasi pelbagai pembuat lif menyambut pedagang sampah, syarikat industri, syarikat, dan jabatan kuasa untuk melawat dan bernegosiasi dengan syarikat!


VerwotslawekPlatform penangkapan hidraulik gunting bergerak sendiriHarga pada amnya stabil



Dengan pembangunan terus menerus ekonomi, memenuhi keperluan masyarakat, dan meningkat produktifiti, lif kargo hidraulik bermain peran penting dalam operasi ketinggian tinggi. Lif kargo hidraulik beroperasi ke atas dan ke bawah,VerwotslawekPlatform lif sumbangan aluminum, dan boleh memberikan kita platform yang selamat dan stabil. Kita boleh memberikan keselamatan untuk keselamatan kita apabila bekerja di tinggi.

Dokumen kualitiSemak jika tempoh penggunaan pembatasan kelajuan telah tamat. Jika ia melebihi tempoh penggunaan, perlu menghantarnya ke unit profesional berwajib untuk pemeriksaan dan kalibrasi. Apa fungsi peranti tahap angkat?

Tinggi angkat besar: (jenis piawai) (model berikut boleh dibuat mengikut keperluan pelanggan)

Semak keadaan kabel pelindung bingkai panduan kabel

VerwotslawekSemua lubang di kenderaan kerja ketinggian tinggi dan lokasi kerja ketinggian tinggi mesti dikuasai dengan penutup kuat, pagar,VerwotslawekPlatform angkat bimbit,VerwotslawekPlatform penunggang jenis trek panduan, atau jaringan keselamatan.

Muat atau peralatan gagal berfungsi Berbagai pembuat lif mempunyai kualifikasi rasmi. Selamat datang untuk menanyai dengan telefon dan dengan jujur mengundang kerjasama!

Kegagalan atau gagal mengangkat platform angkat: overload; Kecualian adalah untuk mengurangi muatan. Tombol balik tidak ditutup; Penghapusan adalah dengan memperketat valv kembali. Tombol satu arah pompa manual terperangkap dan gagal kembali ke posisi asalnya; Penyelesaikan masalah melibatkan penyelamatan, pembersihan, dan penggantian minyak hidraulik bersih.


CaaguazuMaklumat produk lain
  • Los AngelesJembatan naik bimbit ForkliftKeadaan berkarat

    Los AngelesJembatan naik bimbit ForkliftKeadaan berkarat

  • Los AngelesPlatform mengangkat lengan pelukis CrawlerMasalah yang dihadapi semasa bergulir

    Los AngelesPlatform mengangkat lengan pelukis CrawlerMasalah yang dihadapi semasa bergulir

  • Los AngelesLif mikro rumah tangga kecilManifestasi retakan penentuan

    Los AngelesLif mikro rumah tangga kecilManifestasi retakan penentuan

  • AgraInduktor TransformerEkosistem inovasi teknologi

    AgraInduktor TransformerEkosistem inovasi teknologi

  • PesaroMeja angkat hidraulik kecilberapa banyak

    PesaroMeja angkat hidraulik kecilberapa banyak

  • PesaroJembatan pengangkutan bekasIntegriti dan faedah bersama

    PesaroJembatan pengangkutan bekasIntegriti dan faedah bersama

  • CagliariJembatan naik bimbit ForkliftArah pengembangan karbon rendah

    CagliariJembatan naik bimbit ForkliftArah pengembangan karbon rendah

  • CagliariPlatform mengangkat liga aluminium 12 meterAnalisis ketepatan

    CagliariPlatform mengangkat liga aluminium 12 meterAnalisis ketepatan

  • segera:Peringatan: Maklumat VerwotslawekPlatform penangkapan hidraulik gunting bergerak sendiriHarga pada amnya stabil memberi anda VerwotslawekPlatform penangkapan hidraulik gunting bergerak sendiriHarga pada amnya stabil oleh syarikat kami, perkhidmatan VerwotslawekPlatform penangkapan hidraulik gunting bergerak sendiriHarga pada amnya stabil dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk VerwotslawekPlatform penangkapan hidraulik gunting bergerak sendiriHarga pada amnya stabil, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian VerwotslawekPlatform penangkapan hidraulik gunting bergerak sendiriHarga pada amnya stabil. VerwotslawekPlatform penangkapan hidraulik gunting bergerak sendiriHarga pada amnya stabil di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di VerwotslawekPlatform penangkapan hidraulik gunting bergerak sendiriHarga pada amnya stabil, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!