pelincirPlatform mengangkat garpu gunting yang diletak keretaKaedah penentududukan

  • masa pelepasan:2024-03-27 22:59:41
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:457
  • Penerangan pantas:

    pelincir,Penjagaan bulanan: Lihat item pemeriksaan mingguLif platform angkat patut mengikut peraturan untuk membawa kerja, jika t

Kandungan artikel

Penjagaan bulanan: Lihat item pemeriksaan minggu

Lif platform angkat patut mengikut peraturan untuk membawa kerja, jika tidak ia boleh menyebabkan kerosakan kepada orang atau objek.

pelincirFungsi valv overflow bagi platform pembangkit jenis trek panduan adalah untuk melindungi sistem hidraulik daripada kerosakan tekanan yang berlebihan. Ia biasanya ditempatkan di dalam stesen pam, dengan valv penyesuaian di satu sisi. Perhatian semua orang, hanya menyesuaikan valv relief boleh berbahaya jika tekanan di dalam silinder minyak atau paip minyak terlalu tinggi, beberapa situasi mungkin berlaku. If there is a problem with the fixed lifting platform equipment, it is necessary to communicate with the manufacturer in a timely manner and not easily adjust the overflow valve of the fixed lifting platform. When is it necessary to adjust the overflow valve of the fixed lifting platform?

Semak keadaan kabel pelindung bingkai panduan kabel

VacoasPeribadi semak sambungan setiap bahagian dan ketatkannya jika ada pelepasan. Keketatan bolt yang menyambung badan patut disemak apabila badan berada di bawah tekanan (lengan berputar boleh digunakan untuk menyebabkan pemampatan)

I a tidak menakutkan jika ada kerosakan kecil di lif, tetapi yang menakutkan adalah mengetahui bahawa ada kerosakan tetapi tidak tahu bagaimana untuk menyelesaikannya.

Sekali lagi, jika frekuensi dan amplitud getaran tali kawat besi lif kargo jenis kereta api panduan semasa operasi adalah relatif tinggi, ia disarankan untuk memilih minyak dengan kapasitas adsorpsi tinggi. Apabila menggunakan tali kawat besi lif kargo jenis kereta api panduan, lebih baik menggunakannya pada suhu ° C; Soak minyak kiri dan kanan dengan teliti sebelum menghapuskan sebarang kelebihan


pelincirPlatform mengangkat garpu gunting yang diletak keretaKaedah penentududukan



Periksa peralatan penguncian keselamatan pintu terpotong pertama kandang gantung

Platform meningkat, lif hidraulik, jembatan naik bergerak, lif kargo, lif, tahap naik, platform naik hidraulik, lif, lif, platform pembuatan babi, dan lif berbeza-berbeza. lif kargo mengangkut kuasa oleh sistem hidraulik. Kadang-kadang, bunyi boleh dihasilkan kerana sistem hidraulik memasuki udara,pelincirPlatform angkat lengan kurva, yang boleh meningkat pakaian dan air mata. Apa yang patut kita lakukan?

Semak aras minyak kotak gerak dan gantikan minyak baru jika perlu

Selamat datang untuk bertanyaPerhatian: Mesing tidak normal gigi gear patut dihindari: roller tidak sama patut dihindari; Lupakan orientasi diagonal gulung panduan; Harus dihindari bahawa gulung panduan disimpan pada masa yang sama untuk waktu yang lama; The above abnormal phenomena can lead to rapid wear and even scrapping of gears, racks, rollers, and guide rails. If adjusted more carefully, it will be more beneficial for the service life of the elevator.

Laras dan betulkan pelbagai pintu keselamatan dan peralatan penguncian mekanik

Semak jika orientasi blok had atas dan bawah pada bingkai trek panduan adalah betul


pelincirPlatform mengangkat garpu gunting yang diletak keretaKaedah penentududukan



Pada tahap awal pemasangan platform angkat perlu menyiapkan dengan hati-hati rancangan pembinaan khusus,pelincirPlatform angkat bergerak sendiri, dan melakukan ujian teknikal pada pegawai pemasangan untuk memastikan bahawa aras asas pemasangan dan semua aspek memenuhi keperluan penggunaan. Selain itu perlu menjaga jalan platform angkat tidak terhalang dan mempunyai ruang yang cukup, yang semua persiapan yang diperlukan pada tahap awal.

Senarai bahan pemasanganKotak gerak pengurangan, kotak gerak, peralatan mata luar dan bahagian lain, serta minyak hidraulik, semua dilakukan mengikut keperluan dalam jadual.

Sama ada rawatan penuaan getaran telah mencapai keputusan boleh dihukum berdasarkan kaedah pengamatan lengkung parameter.

Dengan pembangunan terus menerus teknologi elektronik, fungsi diagnosis diri peralatan digunakan untuk mencari kesilapan hidraulik. Sementara ini, angkat tekanan mengadopsi komputer elektronik, sirkuit antaramuka, dan teknologi pengsan untuk mendiagnosis diri sistem hidraulik angkat hidraulik dan memaparkannya pada skrin fluorescen. Pengguna dan pegawai penyelenggaraan boleh mengalihkan kesilapan berdasarkan kandungan yang dipaparkan.

pelincirPada tahap awal pemasangan platform angkat, perlu menyiapkan dengan hati-hati rancangan pembinaan khusus, dan melakukan ujian teknikal pada pegawai pemasangan untuk memastikan bahawa aras asas pemasangan dan semua aspek memenuhi keperluan penggunaan. Selain itu, perlu menjaga jalan platform angkat tidak terhalang dan mempunyai ruang yang cukup yang semua persiapan yang diperlukan pada tahap awal.

Semak keadaan kabel pelindung bingkai panduan kabel

Apabila tinggi bangunan bangunan melebihi meter, jaringan keselamatan lebar meter mesti dibina di luar muka kerja bersama lapisan bangunan. jaringan keselamatan tetap mesti dibina di lapisan pertama sehingga tiada operasi ketinggian tinggi.


CaaguazuMaklumat produk lain
  • CalaisPlatform mengangkat legu aluminium tunggalKesan khas selepas permohonan

    CalaisPlatform mengangkat legu aluminium tunggalKesan khas selepas permohonan

  • CalaisPlatform penangkapan utama tahapApakah pengelasan dan prestasi

    CalaisPlatform penangkapan utama tahapApakah pengelasan dan prestasi

  • Madinat `IsaPower supply high frequency transformerOperasi pemeriksaan dan penggantian

    Madinat `IsaPower supply high frequency transformerOperasi pemeriksaan dan penggantian

  • StocktonPlatform angkat automatik hidraulikokey

    StocktonPlatform angkat automatik hidraulikokey

  • StocktonJenis bergerak jembatan naik hidraulikpengetahuan

    StocktonJenis bergerak jembatan naik hidraulikpengetahuan

  • MemphisJembatan pengangkutan profesionalItem ujian

    MemphisJembatan pengangkutan profesionalItem ujian

  • MemphisPlatform mengangkat lengan lengan yang bergerak sendiriPetua mengenai operasi industri

    MemphisPlatform mengangkat lengan lengan yang bergerak sendiriPetua mengenai operasi industri

  • MemphisResidential use of indoor elevators in duplex buildingsApakah ciri aplikasi utama?

    MemphisResidential use of indoor elevators in duplex buildingsApakah ciri aplikasi utama?

  • segera:Peringatan: Maklumat pelincirPlatform mengangkat garpu gunting yang diletak keretaKaedah penentududukan memberi anda pelincirPlatform mengangkat garpu gunting yang diletak keretaKaedah penentududukan oleh syarikat kami, perkhidmatan pelincirPlatform mengangkat garpu gunting yang diletak keretaKaedah penentududukan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk pelincirPlatform mengangkat garpu gunting yang diletak keretaKaedah penentududukan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian pelincirPlatform mengangkat garpu gunting yang diletak keretaKaedah penentududukan. pelincirPlatform mengangkat garpu gunting yang diletak keretaKaedah penentududukan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di pelincirPlatform mengangkat garpu gunting yang diletak keretaKaedah penentududukan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!