ErlangenPemulihan semula ketinggian tinggi automatikApa yang istimewa

  • masa pelepasan:2024-04-17 13:35:53
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:582
  • Penerangan pantas:

    Erlangen,This new type of elevator is equipped with multiple elevator cabins in each elevator passage, which can operate freely i

Kandungan artikel

This new type of elevator is equipped with multiple elevator cabins in each elevator passage, which can operate freely in both horizontal and vertical directions and are suitable for buildings of any height, shape, efisiensi pemindahan boleh diperbaiki dengan % -%.

ErlangenMesin tarik lif terutamanya mengandungi mesin tarik magnet terus-menerus dan mesin tarik asinkron tradisional. Perbandingan dua jenis mesin tarik: Menurut Persatuan Lift China, dalam beberapa tahun berikutnya, produksi lif China akan terus menjaga pertumbuhan tetap, dengan kadar pertumbuhan tahunan % - %. Dengan pembangunan terus menerus teknologi dan pelaksanaan terus menerus penyimpanan tenaga dan pengurangan emisi di China, nisbah produksi lif penyimpanan tenaga dalam total produksi lif di China terus meningkat, dijangka akan meningkat dari % pada ke sekitar % pada , mencapai unit. Untuk bekerja sama dengan pelaksanaan tindakan penyimpanan tenaga negara untuk bangunan, berbagai kawasan telah memperkenalkan rancangan untuk penggantian atau pemulihan lif,ErlangenFlip belakang pemutar hidraulik, menggantikan lif yang telah luput dengan lif penyimpanan tenaga melalui penggantian atau pemulihan teknik.

Ia tidak disarankan untuk memaksa pintu atau menyelamatkan diri dari tetingkap keselamatan bumbung kereta. Kerana memanjat keluar dari kereta tidak sama dengan menyelamatkan, kebanyakan penumpang tidak dikenali dengan lif dan struktur lif, dan menyelamatkan diri buta sering menimbulkan bahaya yang lebih besar.

NampulaPulihkan fungsi butang arahan dalam kabin untuk pemadam kebakaran untuk beroperasi.

Selepas lif berhenti dan tidak membuka pintu jika and a terperangkap dalam kereta lif dan menghadapi situasi ini, anda mesti tetap tenang kerana lif adalah peralatan pengangkutan yang dewasa dan selamat; Menghentikan lif; Ia adalah tindakan perlindungan keselamatan untuk kegagalan operasi lif. Tindakan penyelamatan diri yang selamat dan efektif pada masa ini

Persatuan Elevator Cina akan mengikuti perbaikan dan pembukaan, memulakan ke hadapan, dan terlibat dalam pertukaran di seluruh industri, berusaha untuk mempromosikan kemajuan teknologi dan meningkatkan kualiti industri, dan mempromosikan perusahaan lif untuk menyediakan produk-produk lif yang lebih maju dan perkhidmatan yang Syarikat lif menyatakan bahawa lif lama, yang telah digunakan selama tahun tidak hanya menguasai ruang yang besar, tetapi juga mempunyai hanya satu kompartemen lif per lif, menjadikannya jelas tidak lagi sesuai untuk masyarakat modern yang berkembang dengan cepat. Pertumbuhan cepat penduduk bandar telah menyebabkan; Lif berbilang; Rancangan ini muncul pada saat sejarah.


ErlangenPemulihan semula ketinggian tinggi automatikApa yang istimewa



Selepas lif berhenti dan tidak membuka pintu, anda mesti tetap tenang kerana lif adalah peralatan pengangkutan yang dewasa dan selamat; Menghentikan lif; Ia adalah tindakan perlindungan keselamatan untuk kegagalan operasi lif. Tindakan penyelamatan diri yang selamat dan efektif pada masa ini

Kami cadangkan pelanggan memilih jenis lif yang sesuai untuk digunakan berdasarkan keperluan penggunaan sebenar mereka. Pada masa yang sama, penting untuk memperhatikan bahawa penghasil mesti mencari staf berkualiti dan pemasangan, terutama jika terdapat titik penyelamatan di dekat sini, untuk memastikan masalah penggunaan masa depan dan kadar kegagalan yang lebih rendah, jika tidak penyelamatan akan menjadi sangat sukar. Untuk masa yang lama, penghasil lif rumah mempunyai julat lengkap produk, kualiti yang baik, dan harga diskon. Pada dasarnya mereka disesuaikan berdasarkan saiz lif shaft sebenar villa. Jalan naik biasa mempunyai saiz jaring mm lebar x mm dalam, dan saiz kereta mm lebar x mm dalam. Saiz pembukaan mm lebar, dan pintu bahagian pusat automatik. Jalan naik biasa mempunyai saiz jaring mm lebar x mm dalam, dan saiz kereta mm lebar x mm dalam. The door size is mm wide and the automatic side door is opened. The net size of the small shaft is mm wide x mm deep, and the car size is mm wide x mm deep. The door size is mm wide and the manual door is opened. Lift merujuk kepada kereta yang melayani beberapa lantai khusus di dalam bangunan dan berfungsi dalam sekurang-kurangnya dua baris bertentangan ke aras mengufuk atau dengan sudut lengkung kurang dari darjah ke garis menegak; Peralatan pengangkutan dengan gerakan trek yang ketat. Terdapat juga jenis langkah, dengan papan langkah dipasang pada trek untuk operasi terus menerus, walaupun kaedah memandunya, lif dianggap sebagai istilah umum untuk pengangkutan menegak di dalam bangunan. Menurut kelajuan, ia boleh dibahagi menjadi rendah

Membersihkan dan membersihkan kasut panduan kereta lif. Seperti yang diketahui, kasut panduan berjalan di atas kereta panduan, dan ada cangkir minyak di atas kasut panduan. Untuk memastikan lif tidak membuat suara semasa operasi, perlu mengisi cangkir minyak secara peribadi dan bersihkan kasut panduan, dan kabin perlu bersihkan dengan teliti.

Garansi kreditButang tutup pintu tidak mempunyai fungsi penyelamatan diri. Selama tempoh penyelamatan yang ditentukan, dipenuhi bahan bakar, debu dibuang, dan peranti keselamatan dinyahpepijat. Termasuk ujian yang tidak menghancurkan dan pemeliharaan tali besi traksi lif.

Urus bakat, teknikal, dan latihan profesional, dan melakukan konsultasi. Urus pertukaran teknik antarabangsa dan antarabangsa dan aktiviti kerjasama dalam industri lif, dan tamu pameran lif dan teknologi dan memesan mesyuarat. Di bawah petunjuk jabatan-jabatan yang berkaitan, mengatur kuasa saintifik dan teknologi dalam industri untuk melaksanakan kemajuan teknologi utama dan pembangunan dan pembangunan produk baru utama, melaksanakan kemajuan saintifik dan teknologi dalam industri lif,ErlangenVilla keluarga dan lif, dan mencadangkan produk teknologi tinggi dan branded dalam industri.

Dragging Method&ndash& mdash; Kelajuan dua AC, Lift kelajuan rendah dengan modulasi frekuensi dan peraturan kelajuan sering menggunakan kelajuan dua AC (AC -) Ia mengubah bilangan tiang motor elektrik untuk mencapai peraturan kelajuan, membolehkan lif mempunyai proses operasi kelajuan rendah sebelum brek aras, dengan itu mengurangi kesan perlahan tiba-tiba semasa aras lif dan meningkatkan kesenangan penumpang. Keuntungan adalah lebih kurang pautan dan kebarangkalian kegagalan rendah, sementara kelemahan utama adalah kesenangan yang tidak baik. lif lurus bermula sering, dan kesan semasa permulaan terlalu tinggi meningkatkan konsumsi elektrik. Ini sekarang biasanya digunakan untuk lif kargo.


ErlangenPemulihan semula ketinggian tinggi automatikApa yang istimewa



Jika lif sudah di lantai pertama, segera buka pintu lif dan masukkan ke negara yang ditugaskan petugas kebakaran.

Pemasangan berfungsiBanyak rangkaian lif boleh disambung dan - # I-beam boleh ditetapkan pada tinggi tertentu antara setiap rangkaian lif bersebelahan, dengan kedudukan yang sama dengan sinar cincin. Pit mesti dilengkapi dengan jaringan pengasingan yang mm di atas aras tanah.

Apabila penumpang menunggang di escalator, mereka mungkin kehilangan keseimbangan dan jatuh kerana bersandar terhadap papan rok di sebelah escalator, yang tidak bergerak, tetapi kaki mereka bergerak dengan langkah-langkah. Terutama apabila membawa banyak pakej semasa mengambil lif, ia lebih mungkin jatuh pada escalator kerana tidak mampu memegang kereta tangan dengan betul. So, when riding on the escalator, we must stand firmly and support it well, and do not lean against the skirt board on the side of the escalator.

The requirement for the shaft is that it should not be plastered, which is beneficial for reducing noise, but there should be no protruding foreign objects.

ErlangenSelepas lif berhenti dan tidak membuka pintu, jika and a terperangkap dalam kereta lif dan menghadapi situasi ini, anda mesti tetap tenang kerana lif adalah peralatan pengangkutan yang dewasa dan selamat; Menghentikan lif; Ia adalah tindakan perlindungan keselamatan untuk kegagalan operasi lif. Tindakan penyelamatan diri yang selamat dan efektif pada masa ini

Untuk escalator yang memerlukan sokongan sementara, perlu menentukan sama ada laman mempunyai syarat untuk menambah sokongan, serta julat sokongan yang boleh ditambah, saiz tinggi dan muatan peralatan dan platform sokongan, dan parameter lain.

Semasa penggunaan lif, beberapa pengguna lif mencari pekerja sementara atau syarikat yang tidak berkualifikasi untuk menyimpan lif untuk mengurangi kos dan simpan dana. Apabila masalah keselamatan muncul, walaupun unit bertanggungjawab tidak dapat ditemui. If the maintenance is carried out by elevator manufacturers or qualified professional companies on the one hand, the maintenance technology and quality are guaranteed and on the other hand, if any problems occur, someone is also responsible.


CaaguazuMaklumat produk lain
  • Bayt JalaHarga pengubah jenis kering seri scb11Adakah kualiti menjadi lebih berat?

    Bayt JalaHarga pengubah jenis kering seri scb11Adakah kualiti menjadi lebih berat?

  • Bandar ShijiazhuangTekanan hidraulik meja mengangkatAnalisis perwakilan pasaran baru muncul industri

    Bandar ShijiazhuangTekanan hidraulik meja mengangkatAnalisis perwakilan pasaran baru muncul industri

  • Bandar ShijiazhuangJembatan naik automatikCara memilih dengan betul mengikut kategori

    Bandar ShijiazhuangJembatan naik automatikCara memilih dengan betul mengikut kategori

  • JinzhouTekanan hidraulik paksi naik bimbitBeberapa faktor yang mempengaruhi kualiti yang buruk

    JinzhouTekanan hidraulik paksi naik bimbitBeberapa faktor yang mempengaruhi kualiti yang buruk

  • JinzhouPlatform angkat hidraulik tetapTrend pembangunan adalah baik

    JinzhouPlatform angkat hidraulik tetapTrend pembangunan adalah baik

  • JinzhouTahap putaran mengangkat tetapPeluang Strategik dalam Industri

    JinzhouTahap putaran mengangkat tetapPeluang Strategik dalam Industri

  • Bayt SahurHarga pengubah jenis kering seri scbh15Kaedah pengiraan isipadu kontena

    Bayt SahurHarga pengubah jenis kering seri scbh15Kaedah pengiraan isipadu kontena

  • SpijkenisseTekanan hidraulik platform mengangkatPotensi permintaan pasaran

    SpijkenisseTekanan hidraulik platform mengangkatPotensi permintaan pasaran

  • segera:Peringatan: Maklumat ErlangenPemulihan semula ketinggian tinggi automatikApa yang istimewa memberi anda ErlangenPemulihan semula ketinggian tinggi automatikApa yang istimewa oleh syarikat kami, perkhidmatan ErlangenPemulihan semula ketinggian tinggi automatikApa yang istimewa dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk ErlangenPemulihan semula ketinggian tinggi automatikApa yang istimewa, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian ErlangenPemulihan semula ketinggian tinggi automatikApa yang istimewa. ErlangenPemulihan semula ketinggian tinggi automatikApa yang istimewa di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di ErlangenPemulihan semula ketinggian tinggi automatikApa yang istimewa, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!